Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مناظره هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لحظاتی قبل در محل معاون سیمای رسانه ملی لحظاتی قبل آغاز شد.

خبرگزاری میزان - اولین مناظره هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لحظاتی قبل در محل معاون سیمای رسانه ملی لحظاتی قبل آغاز شد.

این مناظره با محوریت مسائل اقتصادی است و ترتیب صندلی‌ها و پاسخ دادن آها به سؤالات براساس قرعه‌کش مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخاب سؤالات نیز به قید قرعه‌کشی است.  هر نامزد برای پاسخ به هر سوال ۳ دقیقه فرصت دارد.

همچنین هر نامزد  ۴ دقیقه فرصت نقد پاسخ‌های دیگر نامزد‌ها و ۴ دقیقه فرصت دفاع از پاسخ‌های خود را (در مقابل دیگر نامزدها) دارد.

در مجموع برای مناظره اول ۲۱ سوال در نظر گرفته شده است. در پایان مناظره، هر نامزد ۴ دقیقه فرصت جمع‌بندی خواهد داشت.  

نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری عبارتند از: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،  سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رئیس اول مجلس،  محسن مهرعلیزاده استاندار پیشین استان‌های خراسان و اصفهان و عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی.

 

حضور هفت نامزد در محل مناظره

 

طبق قرعه‌کشی انجام شده، ترتیب استقرار نامزدها به قرار زیر است:

شماره صندلی سعید جلیلی ۱

شماره صندلی سید ابراهیم رئیسی ۲

شماره صندلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳

شماره صندلی علیرضا زاکانی ۴

شماره صندلی محسن رضایی ۵

شماره صندلی محسن مهرعلیزاده ۶

شماره صندلی عبدالناصر همتی ۷

 

|اخبار لحظه‌ای مناظره امروز را میزان بخوانید|

   متن اطلاعیه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهور کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرتضی حیدری به عنوان مجری اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای برنامه توضیحاتی ارائه کرد. مطالب مطرح شده در این مناظره عیناً تقدیم مخاطبان می‌شود.   مجری: در ایام متعلق به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه هستیم و به روح امام خمینی (ره) و شهدا درود می‌فرستیم. پیشاپیش سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت عرض می‌کنم البته اجازه می‌خواهم به نامزدها خیرمقدم عرض کنم. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جملگی از چهره‌های برجسته و شناخته‌شده برای مردم هستند. براساس عرف و روال استاندارد برنامه‌های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی طبق شماره صندلی معرفی می‌شوند: 
یک: سعید جلیلی
دو: سید ابراهیم رئیسی
سه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
چهار: علیرضا زاکانی
پنج: محسن رضایی
شش: محسن مهرعیزاده
هفتم: عبدالناصر همتی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مجری در ادامه متن اطلاعیه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را قرائت کرد:

مردم شریف ایران اینک در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مظهر تجلی اراده ملت مفتخر این در خدمتتان باشیم. به استحضار می‌رساند به استناد ماده ۶۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزد‌های ریاست جمهوری از امکانات دولتی، کمیسیونی به نام کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات با ترکیب وزیر کشور، دادستان کل کشور، دبیر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات وزارت کشور، رئیس سازمان صدا و سیما و یکی از اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به عنوان منتخب سه قوه تشکیل شده است.

این کمیسیون موظف است طبق ماده ۶۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری چنانچه تشخیص دهد ضمن برنامه زنده «مناظره»، هر یک از نامزد‌ها نسبت به سایر نامزد‌ها یا دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مطالبی که در برگیرنده عبارت توهین آمیز یا هتک حرمت و یا بیان مطالبی که مغایر با قوانین رسمی کشور باشد اظهار نماید، به میزان مناسب زمان برای پاسخگویی در نظر بگیرد.

بر این اساس در جهت احترام به افکار عمومی مردم شریف ایران رعایت و اجرای قانون انتخابات ریاست جمهوری را به نامزد‌های محترم یادآوری نموده و امیدواریم اولین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت موضوعات اقتصادی، فضایی اخلاق مدارانه، آگاهی بخش و در جهت شناخت از برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزد‌های محترم پدید آورد.

مجری: جهت استحضار بینندگان عزیزمان عرض کنم، چون استودیو ۱۱ که در آن قرار داریم بزرگ‌ترین استودیو با مساحت ۴۸۰ متر و ارتفاع ۱۵ متر و نامزدها در فواصل مناسب نشسته‌اند بنده و نامزدها طبق مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا نباید ماسک بزنیم، اما کمیسیون بررسی تحقیقات تاکید کرده است چنانچه نامزدهای محترم از موضوع سؤال خارج شوند بنده به عنوان مجری جلسه مجاز به توجه دادن هستم، اما توضیحاتی را در خصوص میزی که بنده در آن هستم می‌دهم که زمان‌بندی‌ها در حد صدم ثانیه اندازه گیری می‌شود و میکروفن‌های نامزدهای محترم بر اساس صدای هر نامزد است که در حد صدم ثانیه صداها را اندازه گیری می‌کند البته در این دوره از مذاکرات چیزی به عنوان ذخیره زمان نداریم و هیچ زمانی ذخیره نمی‌شود و هر سؤالی و فرصتی که به کاندیداهای محترم داده می‌شود در همان جا اگر استفاده نشود از دست می‌رود

بنابراین توصیه می‌شود که از زمان‌ها استفاده شود این توضیح را نیز بدهم که میکروفن‌های ما در زمان مقرر قطع خواهد شد و نامزدهای محترم توجه داشته باشند که قبل از اتمام زمان صحبتشان را تمام کنند به جز میکروفن بنده که در تمام طول مناظره باز است میکروفن نامزدهای محترم فقط در زمان مجاز باز خواهد بود بنابراین امکان بحث همزمان دو یا چند نامزد با همدیگر وجود ندارد. نمایشگرهایی بر روی میز کاندیداهای محترم تعبیه‌شده است که زمان در اختیار هر نامزد را نشان می‌دهد ابتدا این نمایشگر سبز است تا یک دقیقه و نیم مانده به پایان زرد می‌شود و ۳۰ ثانیه آخر قرمز می‌شود و در زمانی که به نقطه صفر برسد میکروفن قطع خواهد شد.

نکته دیگر که باید توضیح دهم این است که مانیتوری که در روبروی نامزدهای محترم قرار دارد در واقع وقت‌های استفاده شده نامزدهای محترم با دقت صدم ثانیه ذکر شده است و در واقع زمان کلی مناظره نیز همان‌طور که ملاحظه می‌فرمایید مشخص است. اما مناظره به چه ترتیب برگزار می‌شود: هر برنامه مناظره در دو نیمه برگزار می‌شود هر نیمه زمان تقریبی ۹۰ دقیقه خواهد بود و هر نیمه ۳ بخش خواهد داشت که بنده توضیح هر بخش را در همان جا به محضرتان تقدیم می‌کنم، چون توضیح تمام این موارد می‌تواند ما را به اشتباه بیندازد.

بخش اول نیمه اول مناظره امروز که با تم اقتصادی برگزار می‌شود ۷ سؤال از هر کدام از نامزدها به قید قرعه پرسیده می‌شود و هر نامزد محترم ۳ دقیقه فرصت خواهد داشت تا به سؤال پاسخ دهد. در بخش‌های بعدی فرصت نقد و دفاع از پاسخ‌های داده شده وجود خواهد داشت و تمام این موارد بر اساس قرعه کشی انجام خواهد شد پاکتی که در دست بنده قرار دارد و در واقع به طور محرمانه پلمپ است حاوی ۷ پاکت سؤال است که به قید قرعه انتخاب می‌شود و از کاندیداهای محترم پرسیده می‌شود بنده سؤالات را از پلمپ خارج می‌کنم همان طور که ملاحظه می‌فرمایید از ۱ تا ۷ سؤالاتی است که در اختیار من است با اجازه نامزدهای محترم بنده قرعه کشی را انجام می‌دهم تا برای این که ببینیم نخستین نامزدی که باید به سؤال بخش اول پاسخ دهد کدام یک از نامزدهای محترم است.


نامزد محترم شماره دو
جناب آقای رئیسی


قرعه کشی انجام می‌شود تا معلوم شود کدام سوال باید از جناب آقای رئیسی پرسیده شود

سؤال شماره چهار   مجری: یکی از مشکلات اساسی در مسیر رونق و جهش تولید در کشور وجود موانع بسیاری مثل انحصار، تورم مقررات و مجوزها، قاچاق کالا و مداخلات نامناسب دولتی در مسیر حرمت بخش خصوصی است از نظر شما علت کم توفیقی چیست و اولویت شما برای رفع موانع چیست؟

رئیسی: شهادت امام صادق علیه السلام را تسلیت می‌گویم و یاد و خاطر امام بزرگوار و شهدای ۱۵ خرداد را گرامی می‌داریم. موضوع موانع تولید از مسائل مهمی است که امروز تولیدکننندگان ما با آن مواجه هستند. این موانع کاری کرده است که تولیدکنندگانی که با اندیشه و انگیزه در عرصه تولید حضور پیدا کرده اند در تولیداتشان با مشکلاتی مواجه شوند. برای رونق تولید باید جذابیت برای تولید ایجاد کنیم و جذابیت امور اقتصادی غیرمولد را بکاهیم. اینکه پول‌ها و نقدینگی‌ها به سمت ارز، طلا و زمین و امور غیرمولد برود باید جاذبه خود را از دست بدهد و از طرف دیگر جاذبه به سمت تولید برود.

این‌ها نیازمند سازوکار است مثل ایجاد مالیات برای کار‌های غیرمولد و از آن طرف کاستن از مالیاتی که تولید‌کنندگان در تولید خود انجام دهند. فرض کنید اگر ۲۵ درصد مالیات برای تولید گذاشتیم باید با شیب ملایمی تبدیل کنیم به میزان پایین تری تا به ۱۰ درصد برسد. ما باید مسئله تولید را در عمل کاری کنیم که تولیدکننده مشکلی نداشته باشد.

صدور برخی مجوز‌ها برای تولیدکنندگان مانع است. باید سازوکاری داشته باشد، اما با این سازوکار‌ها که برای مجوز‌ها وجود دارد پسینی باشد نه پیشینی تا وقتی که تولیدکننده را بتواند موفق کند. ما باید کاری کنیم این مسئله قاچاق به عنوان مانع یکی از موانع جدی تولید به حداقل برسد و از بین برود. همچنین نقدینگی باید به سمت تولید برود.   مجری: فرآینده بودجه‌ریزی کشور با مشکلات ساختاری متعددی مواجه است؛ یکی از این مشکلات تدوین بودجه دارای کسری است که نتیجه آن بودجه مصوب کشور، چه در دوران شکوفایی و چه در دوران رکود اقتصادی، با کسری به تصویب می‌رسد. ریشه بروز این مشکل را چه می‌دانید و چه اصلاح ساختاری مشخصی را بر فرآیند بودجه ریزی و رفع آن در نظر دارید؟

محسن رضایی:  سالگرد ۱۵ خرداد که سرآغاز یک تحول اساسی در زندگی سیاسی ملت ایران بود را گرامی می‌داریم و به یاد و خاطره شهدای این روز تاریخی سر تعظیم فرود می‌آورم.  مردم عزیز، ۸ سال پیش در همین مکان در مقابل آن کلید بی‌خاصیت، من یک هزار تومانی را نشان دادم و به شما گفتم اگر اوضاع به این صورت ادامه پیدا کند، پول ملی ما سقوط می‌کند.

به جیب‌های خود رجوع کنید، به حقوق کارگران، کشاورزان و درآمد مردم بازاری نگاه کنید. امروز ما چه وضعی داریم و در کشور به آن رسیدیم؟ چرا این طور شده است؟ باید به این سوال جواب بدهیم که چرا امروز مردم ما به زباله‌گردی و نان قرضی رسیدند و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند؟

وقتی دقیقاً مطالعه می‌کنیم می‌بینیم رابطه دولت با اقتصاد و رابطه اقتصاد با مردم تنظیم نشده است. هرگاه مشکلی پیش می‌آید دست در جیب مردم می‌کنند. از اقداماتی که بانک مرکزی، جناب آقای همتی و دوستانشان بلایی بر سر کسری بودجه آوردند و تا مشکلی به وجود می‌آید از طریق آن بودجه دولت را تامین می‌کنند، توقع دارید ارزش این پول ملی ثابت بماند؟

در مسئله بورس دولت آمد راه غیرقانونی را برای کسری بودجه خود در پیش گرفت، نرخ سود بانکی را پایین آورد نرخ ارز را به غلط ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین کرد. بعد که این پول‌ها از بازار آمد و به سمت بورس رفت بدون حساب و کتاب مردم را تشویق کردند و بعد هم برای بودجه کشور تامین مالی کردند و مردم را در زمین و آسمان رها کردند آیا این شیوه تنظیم کشور است؟ آیا بودجه کشور باید از طریق دست کردن در جیب مردم تامین شود؟

مگر زندگی مردم باید از زندگی دولت جدا باشد؟ این یکی از خط قرمز‌های اساسی است که در انقلاب پیدا شده است. چرا باید قطار انقلاب روز به روز کوچک‌تر شده باشد که پشت این اقتدار عظیم ملی امروز قطار انقلاب به یک اسکوتر تبدیل شده باشد.  

مجری: ابر بدهکاران بانکی مشکلات مالی موجود بانک‌ها عدم بازگشت تسهیلات ابربدهکاران بانکی است به نظر شما برای خشکاندن این پدیده چه اصلاحات ساختاری باید صورت بگیرد؟

همتی: اجازه بدهید اول ابراز تأسف کنم که نمایندگان بخش‌های بزرگی از جامعه که زنان هستند در این مناظره حضور ندارند از جمله زنان. مردم خیلی از شما‌ها اینجا نماینده ندارید به حقم به این موضوع معترض هستید و اعتراضان‌تان را می‌خواهید با قهر از صندوق نشان دهید و این اعتراض مؤثرتر است که با رأی‌تان صحنه را تغییر دهید. ما امروز به جای انفعال علیرغم همه اختلاف نظرهایمان نیاز به تشکیل ائتلاف بزرگی برای جمهوریت هستیم. مردم خیلی فکر کردم که به شما چه وعده‌ای بدهم دیدم صادقانه‌تر این است که به شما وعده راست بدهم. وضعیت اقتصاد ایران در شرایط فعلی طوری است که اغلب وعده‌های رنگارنگ و جذابیتی که دیگر نامزد‌ها می‌دهند امکان تحقق ندارد. من برخلاف دوستانی که روبروی شما هستند اقتصاددان هستم و از جزئیات وضع اقتصادی کشور خبر دارد. سابقه مدیریت اقتصادی اجرایی دارم. ما منابع لازم در مورد تحقق این وعده‌ها را نداریم. دوست ندارم برای شما به دروغ بگویم برای رأی آوردن از شما متوصل به دروغ شوم. این دوستان هیچکدام از تولید و ثروت حرف نمی‌زنند و عملا از توزیع فقر می‌گوید، من به تولید ثروت و هم به توزیع عادلانه آن توجه همزمان می‌کنم. ما برای خروج از این وضعیت به شدت به اصلاحات اقتصادی نیاز داریم. قوی‌ترین اقتصاددانان کشور حاضرند در این راه به من کمک کنند و وضعیت اقتصادی شما مردم عزیز خیلی می‌تواند بهتر شود، اما لازم است اصلاحاتی در حوزه اقتصادی است که سایر دوستان توانایی انجام آن را ندارند و بنده برنامه‌ای برای اجرای آن دارم.

جناب آقای رضایی به جای اینکه بیایند بگویند بانک مرکزی مقصر است، بگویند چگونه می‌خواستند با گروگان گرفتن در کشور درآمد ارزی جور کنند. ما ۶ ماه منتظریم که ایشان اقدامی کنند شاید درآمد ارزی‌مان به جایی برسد. شما ما را چند بار در بحث FATF معطل کردید و عدم پذیرش آن پدر اقتصاد کشور را درآورده. حتی مقام معظم رهبری مجددا این طرح را به مجمع ارجاع دادند ما رفتیم التماس کردیم برای ما مهم است، من وقتی رئیس بانک مرکزی بودم گفتم این بحث برای ما خیلی مهم است، ولی آقای رضایی آنجا تصمیم گرفتند.

  مجری: برنامه شما برای جلوگیری از فرار مالیاتی ور روند‌های موجود چیست؟ ایرانیان سرافراز خدمت همه شما عزیزان سلام عرض می‌کنم. با توجه به اینکه برنامه مدونی را از دو سال پیش روی این کار کردم و برنامه‌های نظری و اجرایی شامل همه راهکار‌ها در همه زمینه‌ها درآن وجود دارد و شامل سه پیوست است که پیوست‌های متفاوتی در خصوص اهداف کمی و کیفی دارد و امشب آن را در سایت خود بارگذاری می‌کنم. از این فرصت استفاده کرده و دو مطلب اساسی عرض می‌کنم، اینک به هر دلیل از جمله شائبه مهندسی انتخابات با حذف تعدادی از افراد صالح در فرآیند انتخابات روبرو هستیم و تا جایی که از کنار فرمایش رهبری در جایگاه ولایت فقیه مبنی بر لزوم جبران جفا و ظلمی که بر برخی از آنان روا رفته است به راحتی عبور می‌کنند، پرسش این است این امر چگونه از سوی طراحان وضع موجود توجیه می‌شود.
آیا حمایت از یک فرد خاص در دستور کار قرار گرفته است.  هموطنان عزیز شما می‌دانید با ظرفیت‌های فراوان و تلاش‌های فراوانی که شده است، ایران امروز مشکلات فراوانی دارد. من اگر بخواهم فهرستی از مشکلات را بیان کنم می‌توانم به موارد زیادی اشاره کنم. مشکلاتی که بعضا رخنه در جان و مال مردم دارد و زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.
هموطنان شما با عزت و سربلندی تاریخی تان امروز، روزگا سختی را می‌گذرانید آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰ درصد از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و این در خور ملت ایران نیست که ۷ میلیون سرپرست خانوار در امد ثابتی نداشته و به کمک‌های معیشتی مستقیم نیاز دارند.
آقای رئیسی شما حاضر هستید خانواده خود را در جاده چالوس دست یک راننده‌ای که مومن و متدین است، ولی گواهینامه ندارد و به چالوس برساند. من سوالم از آقای رئیسی این است که شما که از نظر کارایی کلاسیک و تحصیلات ۶ کلاس سواد دارید البته من به سواد حوزوی حضرت‌عالی احترام می گذارم، ولی با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره کرد.   بیشتر بخوانید: اظهارات ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به رسانه ملی + تصاویر و فیلم

 

تکمیل می شود

 

برچسب ها: انتخابات 1400 اخبار انتخابات مناظره

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار انتخابات مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای محترم کمیسیون بررسی اولین مناظره شماره صندلی لحظاتی قبل دقیقه فرصت آقای رئیسی بانک مرکزی محسن رضایی قرعه کشی نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

حیدآسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند