Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@17:15:15 GMT

رئیسی: نقدینگی باید به سمت تولید برود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۶۲۹۵

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید کاری کنیم قاچاق به حداقل ممکن برسد، نقدینگی باید به سمت تولید برود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه، ۱۵ خرداد) در نخستین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالی در خصوص موانع تولید و راهکار‌های وی در این زمینه گفت: موانع تولید، کاری کرده است که تولیدکنندگان ما با انگیزه حضور پیدا کردند اما تولیدشان با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: باید برای رونق تولید جذابیت ایجاد کرده و از آن طرف جذابیت امور اقتصادی غیر مولد را کم کنیم.

وی افزود: این مسئله نیاز به سازوکار دارد، جذابیت نداشتن به معنای این است که سازوکارهایی مثل مالیات و کاستن از مالیات تولیدکنندگان را وضع کنیم.

رئیسی گفت: ایجاد مالیات برای کارهای غیر مولد و کاستن از مالیات‌های که تولیدکنندگان دارند، می‌تواند تأثیر‌گذار باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: صدور برخی از مجوزها برای تولیدکننده مانع است.

رئیسی گفت: باید کاری کنیم قاچاق به حداقل ممکن برسد، نقدینگی باید به سمت تولید برود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، نامزدهای انتخاباتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 نامزدهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به لزوم وحدت و همدلی میان مسئولان و نمایندگان استان گفت: پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هستیم.

ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در نخستین گفت‌وگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

استاندار لرستان توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.

وی با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

 استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است