Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار امروز شنبه در جمع نویسندگان و شخصیت‌های آکادمیک و دانشگاهی در غزه تصریح کرد که در صورت وقوع درگیری با دشمن صهیونیستی، شکل خاورمیانه تغییر خواهد کرد.
 
سنوار اشاره کرد که خداوند متعال به ما توفق داد تل آویو را به لرزه دربیاوریم و آنچه مقاومت برای دشمن آماده کرده، به مراتب بیشتر از چیزی است که رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد که در جنگ اخیر تنها بخش ناچیزی از تونل‌های حماس در غزه خسارت دیده است.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در نابودی شبکه تونل‌های حماس ناکام ماند و نتوانست به توانایی‌های مقاومت ضربه بزند و طرحی که برای شهادت 10 هزار نفر از مبارزان مقاومت ریخته شده بود، را به اجرا بگذارد و در این جنگ تنها 3 درصد تونل‌های حماس خسارت دیده است.
 
یحیی سنوار تصریح کرد که مقاومت در جنگ اخیر توانست با 130 موشک و راکت تل آویو را به لرزه دربیاورد.
 
سنوار اظهار داشت که در این جنگ تنها از موشک‌های قدیمی استفاده شد و آنچه مقاومت برای دشمن آماده کرده، بسیار بیشتر از چیزی است که رو شده است.
 
وی گفت: تل آویو که به قبله‌گاه حکام عرب تبدیل شده بود، توسط مقاومت به لرزه درآمد و سرتاسر این شهر گوش به فرمان مقاومت بود.
 
یحیی سنوار خاطر نشان کرد که عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، شکاف و دودستگی داخل و اوضاع جامعه جهانی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.
 
سنوار بیان کرد که مقاومت به کمتر از تحولاتی بزرگ و اساسی در نوار غزه به گونه‌ای که مردم این منطقه آن را لمس کنند، راضی نخواهد شد.
 
وی گفت: پس از این پیروزی بزرگ اعلام می‌کنیم که ما پس از می سال 2021 دیگر همانند قبل از آن نخواهیم بود.
 
وی تاکید کرد که هرچه درپی سرمایه‌گذاری در نوار غزه و حمایت از بازسازی این باریکه است، ما از آن استقبال می‌کنیم. وی گفت: مقاومت چیزی برای خود نمی‌خواهد.
 
یحیی سنوار خاطر نشان کرد که روزهای پیش‌رو آزمونی حقیقی برای رژیم صهیونیستی، جهانیان و تشکیلات خودگردان برای اجرای عملی توافقات حاصل شده است.
 
سنوار تصریح کرد که اکنون فرصت مناسبی برای پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی پیش آمده و ما اعلام می‌کنیم هرآنچه قبل از 21 می مطرح شده بود، دیگر به درد نمی‌خورد.
 
یحیی سنوار تاکید کرد که سازمان آزادی‌بخش بدون مشارکت حماس و جهاد اسلامی، یک سالن سیاسی بیش نیست.
 
سنوار گفت: ما باید سریعا در تلاش برای بازسازی ساختار سازمان آزادی‌بخش و مشارکت تمامی طرف‌ها در آن و اتخاذ یک استراتژی ملی برای اداره نزاع با دشمن صهیونیستی جهت تحقق بخشی از اهداف ملت باشیم.
 
وی تاکید کرد که حرف و حدیث‌ها در مورد تشکیل دولت یا برگزاری نشست‌ها، بی‌فایده است و صرفا اتلاف وقت است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: یحیی سنوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است