Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:24:48 GMT

یک میلیون فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی‌

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۱۰۵

یک میلیون فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی‌

سازمان اسیران و آزادگان فلسطین روز شنبه گزارش داد، رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تا کنون بیش از یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش برنا  از رسانه‌های فلسطینی، از مجموع یک میلیون نفر، ۵۰ هزار کودک و بیش از ۱۷ هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

سازمان اسیران و آزادگان افزود: روزانه صهیونیست‌ها شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت می‌کنند و بازداشت شدگان در زندان‌های رژیم صهیونیستی شرایط سختی را تحمل کرده و با انواع شکنجه‌های روحی و جسمی روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، از سال ۱۹۶۷ تا کنون ۲۲۶ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد ۷۳ نفر به دلیل شکنجه، ۷۱ نفر به دلیل بی توجهی پزشکی و ۸۲ نفر در نتیجه شلیک مستقیم نظامیان اسرائیلی شهید شده‌اند.

سازمان اسیران و آزادگان فلسطین از جامعه جهانی درخواست کرد سکوت خود را شکسته و بر اساس قوانین بین‌المللی فورا اقدام کرده تا جنایت و بازداشت ادامه‌دار فلسطینیان متوقف شود.

براساس این گزارش، علاوه بر شهادت شماری در زندان صهیونیست‌ها، صدها فلسطینی دیگر نیز تنها پس از مدت کوتاهی از آزادی به دلیل شدت شکنجه‌ها و بی توجهی پزشکی به شهادت رسیده‌اند و تعداد زیاد دیگری نیز با مشکلات روحی و جسمی روبه‌رو هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان رژیم صهیونیستی فلسطین جامعه زندان مشکلات رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان