Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:02:30 GMT

جزئیات تصادف مرگبار در قم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۱۸۲

جزئیات تصادف مرگبار در قم

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حادثه برخورد دودستگاه خودروی سواری با یکدیگر در محور کهک - قم یک نفر فوت نمود و ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی با اشاره به‌اعزام سه دستگاه آمبولانس به‌محل حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۱۱ روز جاری در تصادف خودروی پراید با سمند در محور کهک (پردیسان-ورجان) به‌سمت قم متأسفانه یک زن ۲۰ ساله جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ۹ تن نیز مصدوم که تمامی مصدومان به‌مرکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس قم تصریح کرد: چهار تَن از مصدومان منتقل شده مشکل خاصی نداشته و مرخص شدند و پنج مصدوم دیگر نیز جهت بررسی بیشتر و تکمیل فرایند درمانی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

وی گفت: در این روزها به‌دلیل رعایت نکردن نکته‌های ایمنی و مقررات رانندگی شاهد بالا بودن حوادث ترافیکی در سطح استان به‌ویژه در مسیرهای جاده‌ای هستیم که از هموطنان و همشهریان درخواست می‌شود جهت رعایت حال و سلامت خود و خانواده بیشتر مراعات کنند.

کد خبر 498660

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف مرگبار در قم تصادفات جاده ای تصادفات برون شهری تصادفات فوتی امار مصدومان حادثه تصادف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد