Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مناظرات ریاست جمهوری امروز را گوش دادم و تاسف خوردم که کسانی که اداره کشور در اختیار آنها است، چگونه صحبت می‌کنند. در خصوص صحبت‌هایی که مدتی قبل انجام دادم، بنده را تهدید کردند و گفتند بودجه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا را حذف می‌کنیم. ارزش پول جمهوری اسلامی ایران ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است، چرا مسئولی دلش برای پول ایران نسوخت و مصاحبه‌ای نکرد؟

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی عصر شنبه (۱۵ خرداد) در مراسم پنجاه و هشتمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که در گلزار شهدای ۱۵ خرداد در جاده خاوران تهران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ هزار شهید و فدایی ملت ایران در خصوص آغاز حرکت امام به شهات رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه خرداد، ماه حماسه‌ها است؛ از فتح خرمشهر تا قیام ۱۵ خرداد. ان‌شاءالله ملت ایران با حضور اگاهانه و انتخاب اصلح و یک فرد شایسته در ۲۸ خرداد در این کشور فتح دیگری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: شهدای ۱۵ خرداد در کنار امام راحل که در آسمان آرزوهای یک ملت ظهور و بروز کرد در دوران سختی با عنوان یاران نخست امام همراه او بودند و با مظلومیت و شهادت خود، درخت انقلاب اسلامی را قوی‌تر کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه کرد: حرکت امام خمینی(ره) از نیمه دوم سال ۱۳۴۱ و مخالفت امام با انجمن‌های ایالتی و ولایتی شروع شد. ۱۵ خرداد مبداء قیام شد، چون مردم با حکومت امام گره خورده‌اند، هر زمانی مرجعی قیام کند و مردم آن کشور، مرجع را حمایت کنند، پیروزی آن گروه قطعی است.

ادیانی در ادامه یادآور شد: مردم تهران، قم و ورامین برای نصرت امام جانفشانی کردند و این فداکاری شهادت ۱۵ هزار نفر را به همراه داشت. امام خمینی(ره) توانست برای اولین‌بار حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در ایران فرو بپاشد. از بین بردن حکومت چندین ساله شاهنشاهی یک فرض محال بود اما مرجعیت و مردم آن را انجام دادند و حکومت جمهوری اسلامی ایران پدید آمد. ۱۵ خرداد فریاد طبقات محرومین و مستضعفین بود، قیام خونین ۱۵ خرداد برای اسلام ناب محمدی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به انتخابات امسال، گفت: مناظرات ریاست جمهوری امروز را گوش دادم و تاسف خوردم که کسانی که اداره کشور در اختیار آنها است چگونه صحبت می‌کنند. در خصوص صحبت‌هایی که مدتی قبل انجام دادم، بنده را تهدید کردند و گفتند بودجه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا را حذف می‌کنیم. وقتی ارزش پول جمهوری اسلامی ایران ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد، چرا مسئولی دلش برای پول ایران نسوخت و مصاحبه نکرد؟

این مقام مسئول یادآور شد: اگر به سنگ قبر شهدا نگاه کنیم، هیچ‌کدام جزو طبقات پولدار نیستند، بلکه از بدنه جامعه هستند؛ شهدا جزو آن دسته‌ای هستند که در سریع‌ترین زمان به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و جان خود را فدا کردند. شهدا ۱۵ خرداد درخشیده‌اند و کار امام خمینی(ره) و شهدا به گونه‌ای بود که هر چه داریم از فداکاری‌های این عزیزان است و با لبیک خود به فرمان مرجعیت، یک ملت را از ظلمات و تاریکی‌ها نجات دادند.

وی تصریح کرد: اگر دشمن دست از پا خطا کند، ایران با او کاری خواهد کرد که دیگر یادش نرود. دشمنان می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رای نیایند، اما کور خوانده‌اند و ان‌شاءالله در ۲۸ خرداد نشان خواهیم داد که دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید خواهیم کرد.

ادیانی در پایان بیان کرد: شهر به شهر سفر می‌روم تا مردم و همکاران خودم را به پای صندوق‌های رای فرا بخوانم و با رای خود نصرت اسلام و پیامبر (ص) را انجام دهند. حماسه‌ای از جنس فتح خرمشهر در انتخابات فتح می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس عقیدتی سیاسی ناجا انتخابات ۱۴۰۰ سازمان عقیدتی امام خمینی ره عقیدتی سیاسی سیاسی ناجا ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در محل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور نخست، نقش مهمی در شناخت نامزدها داشت و این رویکرد برای دور دوم نیز انجام خواهد گرفت.   محمدکمال سروری‌ها افزود:برگزاری این مناظرات فرصتی مناسب برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه ها و افکار خود را بهتر بیان کنند و از سوی دیگر برای مردم نیز فرصتی مغتنم است تا با صرف زمان اندک، با نامزدها آشنایی بیشتری پیدا کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند گفت: مناظرات انتخاباتی در رسانه های رسمی استان در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت. وی عنوان کرد: مردم ایران، لیاقت قوی ترین و شایسته ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسانی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شود.   سروری ها افزود: نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را با تلاش پیگیری کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست ۶۱۲ شعبه کاهش یافته است.   در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود.   نفر نخست این فهرست ۲ نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی فر، مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز است. وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است و ۴۰ سال تجربه مدیریتی، آموزشی و پژوهشی در بخش های دولتی و خصوصی را در کارنامه دارد. معتمدی فر در مرحله نخست این انتخابات ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای به دست آورد.   نفر دوم این فهرست حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی است که ۵۵ سال دارد و دارای مدرک دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، وی عضو شورای شهر مشهد در دوره چهارم بود و مورد حمایت ائتلاف "شانا" است. اخلاقی در مرحله اول انتخابات ۱۳۰ هزار و ۲۰۲ رای کسب کرد.

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم