Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،   محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری عصر شنبه در جریان برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های وی در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی گفت:   با توجه به اینکه من برنامه مدونی از دو سال پیش دارم همه راهکارها در این برنامه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امشب این برنامه را در سایت خود بارگذاری می‌کنم و جواب همه سوالات در آن است.

اینکه که به هر دلیلی با حذف افراد صالح در انتخابات روبه‌رو هستیم، پرسش این است که این امر چگونه از سوی طراحان توجیه می‌شود؟  آیا حمایت از فردی خاص مورد توجه است؟ 

با همه تلاش‌ها ایران اکنون مشکلات فراوانی دارد. مشکلات زیادی که رخنه در جان مردم کرده است. آمارها نشان می‌دهد ۵٠درصد کردم زیر خط فقر هستند و این زیبنده مردم ایران نیست.

آقای رییسی شما حاضرید خانواده خود را دست فردی بدهید که گواهینامه ندارد و آنها را به چالوس برساند؟  شما کلا شش کلاس تحصیلات دارید. با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره کرد.

محسن مهرعلیزاده گفت: من از مهندسی مکانیک شروع کردم، از آچار به دستی شروع کردم. کیش را من از صفر توسعه دادم و‌ برنامه‌ریزی کردم.  روش اقتصاد آلمان را در ایران حاکم می‌کنم. اسم دولت من دولت زندگی است.

باید روی بازار ۵٠٠میلیون نفری در منطقه حساب باز کنیم

محسن مهرعلیزاده در پاسخ به سوال " بخش‌های صنعتی دارای اولویت برای سرمایه‌گذاری و منابع آن چیست؟ " گفت: انجام طرح‌های بزرگ اقتصادی، نیازمند سرمایه است. سرمایه هم یا باید از داخل تامین شود و یا خارج. وضعیت داخل که مشخص است. ما کسری بودجه عظیمی داریم و بنابراین بیش از ٩٠درصد بودجه در مسیر جاری است.

نیازی نیست دولت سرمایه‌گذاری کند و باید فقط راه سرمایه‌گذاری را باز کند و برای سرمایه‌گذاران امنیت ایجاد کند.  نبود رانت و فساد از ‌شروط اصلی کار است. مهم‌تر از آن نداشتن تنش در داخل و خارج است.

ما در منطقه‌ای هستیم که سطح دانش علمی فنی و... در مقایسه با کشورهای همسایه بالاتر است. باید روی بازار ۵٠٠میلیون نفری در منطقه حساب باز کنیم.

حضور کاوه مدنی در محیط زیست مغتنم بود

مهرعلیزاده در پاسخ به سوال "برنامه شما برای کاهش پیامدهای تغییر کاربری و کاهش آن چیست؟ " گفت: تغییر کاربری یا برای ایجاد صنایع است و یا برای ایجاد مراکز مسکونی و با توجه به اینکه هر کدام در مکان‌های متفاوتی تصمیم‌گیری می‌شود باید تصمیمات مشخص همان بخش را بگیریم.

او گفت: متاسفانه محیط زیست ما در خطر است. در خصوص مساله صنایع هم معمولا نظام ما در بودجه‌نویسی یک نگاه عمیق در طراحی وجود دارد. اما در عمل منطقه‌گرایی یا نگاه ویژه نماینده‌ها به مناطق خود سبب فشار و ایجاد پیامدهای مخرب در محیط زیست است. حضور کاوه مدنی در محیط زیست مغتنم بود.

دولت خاتمی کشور را به سمت توسعه برد / با دولت سوم اصلاحات آمدم  

محسن مهرعلیزاده گفت: مردم ایران حافظه تاریخی شما گواه آن است که دولتی سرکار بود که توانست شرایط کشور را به سمت توسعه ببرد. آن دولت، دولت خاتمی بود. مردم عزیز ما ١۶ سال است که در مسیری هستیم که تمرکز برای حل مشکلات از بین رفته است و کوچک‌ترین مشکلات کشور ‌رفت ایجاد به بحران دارد.

هنوز بعد ۴٢ سال برق قطع می‌شود و بحران کم آبی داریم. چرا؟  مردم ناراضی‌اند. چرا؟  چرا مشکلات تمام نمی‌شود؟   جوانگرایی نمی‌شود و این است که امروز کشور با بیش از ۵٠ بحران روبه روست.

من از دولت زندگی با شما سخن می‌گویم. بیایید شرایط زندگی خوب را فراهم کنیم. می‌خواهم با مدیریتی منطقی دولتی کارآفرین ایجاد کنم. من با دولت سوم اصلاحات می‌آیم.

پربیننده ترین تذکر مهم رهبر انقلاب به شورای نگهبان جهرمی: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضع معیشت‌ مان خوب می‌ شود؟ واکنش جهانگیری به تذکر امروز مقام معظم رهبری ترکی صحبت کردن عبدالناصر همتی + فیلم ساعت پخش نخستین مناظره‌ اعلام‌ شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده انتخابات ۱۴۰۰ محسن مهرعلیزاده محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی