Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:46:55 GMT

بازیکن نه، یک نقش جدید برای فن دایک در هلند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۵۳۲

بازیکن نه، یک نقش جدید برای فن دایک در هلند

به نظر می‌رسد که ویرژیل فن دایک نه به عنوان بازیکن بلکه به یک شکل دیگر در تیم ملی هلند تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اوایل فصل 21-2020 بود که ویرژیل فن دایک در جریان دربی مرسی ساید و روی یک برخورد سنگین با دروازه‌بان اورتون یعنی جردن پیکفورد دچار مصدومیت شد و همان موقع نیز قابل پیش بینی بود که مدافع هلندی نمی تواند تا پایان فصل شاگردان یورگن کلوپ را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شد که فن دایک برای حضور در رقابت‌های یورو آماده باشد اما چندی پیش مشخص شد که ریکاوری این بازیکن به شکل کامل انجام نشده و او در این مسابقات نیز نمی‌تواند لاله‌های نارنجی را همراهی کند.

اما به نظر می‌رسد که ویرژیل فن دایک یک نقش جدید در تیم ملی هلند پیدا کرده است. فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند کاپیتان مصدوم خود را به عضو غیررسمی رختکن تبدیل کرده و به نظر می‌رسد که حضور این بازیکن 29 ساله تاثیر فوق العاده مثبتی روی روحیه تیم داشته است. او همچنین در جریان تساوی هلند برابر پرتغال در بازی تدارکاتی نیز از بیرون به حمایت از تیمش پرداخت.

دی بوئر نیز به این موضوع تاکید کرده و اخیراً گفته بود: "ویرژیل برای این تیم بسیار مهم است و یک عامل انگیزشی عظیم است که طی چند سال گذشته همیشه برای بچه تا مهم بوده است. تیم حضور او را دوست دارد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فن دایک فوتبال تیم ملی هلند فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود

احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد.

به گزارش طرفداری، اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است.

حالا اوسمار ویرا از او تعریف می کند و او در پایان قراردادش با تیم سپاهان است و به همین دلیل، خیلی ها از همین حالا رامین را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند. با این حال با توجه به این که او سالها در پرسپولیس نبوده اما در صورت حضور در پرسپولیس سال آینده، بعد از امید عالیشاه باسابقه ترین بازیکن تیم خواهد بود. رامین رضاییان در صورت حضور در تیم پرسپولیس بالاتر از مردانی مثل وحید امیری و علیرضا بیرانوند، کاپیتان دوم تیم خواهد بود.

البته در صورت حضور رامین در پرسپولیس، او که 33 ساله است میانگین سنی تیم را بالاتر خواهد برد. در حال حاضر در تیم پرسپولیس نفراتی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، گولسیانی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فرد، حسن، ریگی، عالیشاه، امیری، آل کثیر و... در سنین بالای 30 هستند و به زودی مهدی ترابی هم در جمع 30 ساله های تیم پرسپولیس خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود