Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا گفت: بسیج رسانه استان گیلان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان کرده است.

«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت آحاد ملت و تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، گفت: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: رسانه‌های غربی، در یک عملیات روانی و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات را در اخبار و گزارش‌های خود تبلیغ می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم سرنوشت کشورمان به دست افراد بیگانه نیافتد باید افراد شایسته و کاردان را انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: دلسوز و پایبند بودن به آرمان‌های نظام و حساس نسبت به صیانت از بیت‌المال از دیگر شاخصه‌های کاندیدای اصلح در ریاست جمهوری است.

 

پارسا اظهار کرد: رسانه‌های جریان انقلاب با هر تفکر و سلیقه‌ای در دایره گفتمان انقلاب باید پای کار آمده و نقشه‌های فریب دشمن که با القای یاس و ناامید کردن مردم ایران انجام می‌شود را نقش بر آب کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: این سازمان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان کرده است.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش روز سه‌شنبه، 18 خرداد 1400 از ساعت 8 صبح تا 21 شب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رزمایش در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

 

پارسا اذعان کرد: تولید، تهیه و انتشار خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و ... با موضوع انتخابات و حضور حداکثری از برنامه‌های این رزمایش است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش رسانه ای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج رسانه گیلان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۹۴۲۵ داوطلب توسط سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

هادی مدبری امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد داوطلب ۲۰۰۷ نفر را داوطلب آقا و ۷۴۱۸ نفر را داوطلب خانم تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش گیلان در ۲۹ حوزه سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۲۱۴۹ داوطلب در محل ۹ حوزه امتحانی در تالش، ۴۸۷۷ داوطلب در ۱۲ حوزه امتحانی رشت و ۲۳۹۹ داوطلب در ۸ حوزه امتحانی لنگرود با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۳ این آزمون دومین آزمون استخدامی است که به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود.

مدبری در پایان از زحمات و حمایت‌های استاندار محترم، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در برگزاری هرچه بهتر آزمون‌های استخدامی تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین