Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:29:21 GMT

نظر ابطحی درباره اولین مناظره انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۷۴۹

نظر ابطحی درباره اولین مناظره انتخاباتی

نامه نیوز: اولین مناظره انتخاباتی با واکنش‌های متفاوتی همراه بود اما برخی از سیاسیون معتقدند  که تاثیر چندانی در افزایش مشارکت نخواهد داشت.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب از جمله همین افراد است. او در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» گفت: «محور مناظره امروز اقتصادی بود  اما از آنجایی که هر نامزدی وقت اندک و محدودی داشت نمی‌شد که زیربنایی به موضوعات اقتصادی پرداخته شود لذا همه مباحث اقتصادی نیمه‌کاره مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افوزد: «در بحث‌های تهاجمی که اول مناظره شکل گرفت، فضا قدری انتخاباتی شد و اگر ادامه پیدا می‌کرد می‌توانست به افزایش مشارکت کمک کند.»

ابحطی گفت: «برخی چهره‌ها که توقع می‌رفت فعال تر شرکت کنند، ندرخشیدند و برخی که خیلی در عداد افرادی رای آور نبودند یا کاندیدای مشخص یک جناح نبودند، خوب درخشیدند».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: «به نظر من از این پس مسائلی که در حوزه های فرهنگی و سیاسی مطرح می‌شود، می‌تواند تعیین کننده باشد».

وی خاطر نشان کرد: «تصور نمی‌کنم که این مناظره به مشارکت کمک زیادی کرده باشد امیدوارم که مناظرات بعدی با حرف‌های جدی‌تری همراه باشد و نتیجه این باشد که مجموعه قهر کرده با صندوق رای، تجدید نظر کنند».

منبع: فردا

کلیدواژه: مناظره محمدعلی ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، طیب جعفری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: سهم زنجان با داشتن ۱.۳ درصد جمعیت کشور از تولید ناخالص داخلی کشور، کمتر از یک درصد بود، اما در فعالیت دولت سیزدهم این رقم روند رو به رشدی پیدا کرد و در حال رسیدن به بالای یک درصد است.

جعفری با اشاره به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور افزود: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان، ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به‌طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه‌شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 749412

دیگر خبرها

  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو