Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اختصاص فرصتی مناسب و در اسرع وقت برای نمایندگان دولت برای پاسخگویی به اتهامات ناروا و بی پایه در نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شدند.

در نامه نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما به عبدالعلی علی عسگری آمده است: متاسفانه در اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بعضی از کاندیداها اتهاماتی علیه دستگاه های دولتی و  شخص رئیس جمهوری وارد کردند که نیازمند پاسخگویی و دفاع از حقوق تک تک اشخاص حقیقی و حقوقی است که نامی از آنها در جریان این مناظره برده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه تاکید شده است: براساس ماده ۶۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری که تاکید دارد اگر ضمن برنامه زنده «مناظره»، هر یک از نامزدها درخصوص سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مطالب توهین‌آمیز یا هتک حرمت و یا مطالب مغایر با قوانین رسمی کشور بیان کند، به میزان مناسب، زمان برای پاسخگویی در نظر گیرد، اینجانبان به عنوان نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به جد تقاضا داریم به منظور رعایت انصاف و شفاف سازی، در اسرع وقت فرصتی برای نمایندگان دولت برای پاسخگویی به این اتهامات ناروا و بی پایه و تنویر افکار عمومی فراهم شود.

پیشتر علی ربیعی سخنگوی دولت نیز در نامه ای به علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرده بود که تاکنون فرصت پاسخگویی به دولت در مقابل اتهامات فاحش داده نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 صدا و سیما علی عسگری انتخابات 1400 شورای نظارت بر صدا و سیما سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 برای پاسخگویی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان