Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک گارسیا، خرید جدید بارسلونا، کل کل جالبی با مدافع باتجربه این تیم یعنی جرارد پیکه داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تقریباً از ماه ها قبل مشخص شده بود که اریک گارسیا از منچسترسیتی جدا خواهد شد و از همان زمان نیز گزارش ها حکایت از آن داشت که مدافع اسپانیایی راهی بارسلونا خواهد شد؛ اتفاقی که طی روزهای گذشته رخ داد و گارسیا با عقد قراردادی تا پایان فصل 26-2025 راهی بلوگرانا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جذابیت‌های ترکیب فصل آینده بارسلونا قرار گرفتن اریک گارسیا در کنار مدافع با تجربه و پرافتخار تیم یعنی جرارد پیکه خواهد بود. اما بازیکن تازه وارد بارسلونا بعد از انتقال این تیم ضمن تمجید از پیکه کل کل جالبی با او انجام داده و گفته بود: " از مقایسه شدنم با پیکه خوشحالم ولی معتقدم قابل قیاس با او نیستم . او در 10 سال اخیر بهترین بوده و بازی کنارش برایم تجربه بزرگی خواهد بود . پیکه به همه چیز در فوتبال رسیده و یکی از بهترین های پست خودش محسوب می شود اما من تنها 20 سال دارم.

تنها وجه تشابه ما این است که هر دو از منچستر به بارسلونا بازگشتیم با این فرق که پیکه در تیم نه چندان خوب شهر منچستر بود اما من خوش شانس بودم که در بهترین تیم شهر منچستر بودم و از این لحاظ برای او متاسفم."

این صحبت‌های اریک گارسیا توسط جرارد پیکه جواب نماند و او در پاسخ به ستاره جدید بارسلونا می گوید: " قطعا حرف اریک گارسیا درست است اما با این تفاوت که من بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد به بارسلونا برگشتم و گارسیا پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی و به عنوان یک بازنده به اینجا برگشت."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اریک گارسیا فوتبال منچستریونایتد جرارد پیکه اریک گارسیا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!