Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:12:24 GMT

هاورتز: وقتی کانته را می بینی، باید لبخند بزنی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۸۰۱

هاورتز: وقتی کانته را می بینی، باید لبخند بزنی

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، تمجید ویژه ای از انگولو کانته انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته یک فصل فوق را در چلسی پشت سر گذاشت‌. او با چلسی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. عملکرد کانته در فصلی که گذشت به قدری خوب بود که حتی بسیاری او را شایسته کسب توپ طلای سال 2021 اروپا می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کای هاورتز، زننده گل قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ، صحبت‌های جالبی را در رابطه با انگولو کانته مطرح کرده و می‌گوید: "وقتی کانته را می بینی، باید لبخند بزنی. او شخصیتی عالی و فوتبالیستی فوق العاده است. به عنوان یک بازیکن هجومی، همیشه وقتی او در زمین است خوشحالم. شما می توانید اشتباهات زیادی انجام دهید زیرا او همیشه توپ را برمی گرداند. او سریع و چابک است به همین خاطر اصلا خوب نیست که در اولین بازی مان در یورو مقابل او بازی می کنیم."

 

هاورتز در تمجید از آنتونی رودیگر نیز گفت: "رودیگر طی چند ماه گذشته به ما ثبات زیادی داده است. پس از ورود توخل، او فوق العاده بازی کرد. همچنین ذهنیت او از اهمیت بالایی برخوردار است. او در زمین بسیار جنگجو است و از این حیث به کانته شباهت دارد. بازی مقابل او در تمرینات نیز چندان جالب نیست. چند ماه گذشته بسیار عالی بوده است. ابتدا برای او بسیار سخت بود اما اکنون شرایط فرق کرده است."

 

 

چلسی آنتونی رودیگر انگولو کانته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آنتونی رودیگر انگولو کانته انگولو کانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین