Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم خود امشب از ساعت ۲۲ مقابل تیم ملی بلغارستان صف‌آرایی کرد و ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

ولادیمیر الکنو در شروع بازی از ترکیب متفاوت استفاده کرد و میثم صالحی، محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، رضا عابدینی، محمد موسوی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت پور را روانه زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران

بردیا سعادت بازیکن ۱۹ ساله والیبال کشورمان که در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت موفق شد در نخستین تایم استراحت فنی چهار امتیاز برای ایران دریافت کند. بلغارستان نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۵ به سود خود به پایان برد. در ادامه ایران موفق شده امتیازات عقب افتاده را جبران کند و با درخشش بردیا سعادت دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران همراه شد. ملی پوشان والیبال کشورمان اختلاف امتیاز خود را حفظ کردند تا نخستین ست بازی ۲۵ بر ۲۰ را با پیروزی پشت سر بگذارند.

ست دوم؛ ۳۳ بر ۳۱ به سود ایران

بلغارها همانند ست نخست بازی شروع خوبی در ابتدای ست دوم داشتند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۵ به سود آنها به پایان رسید. در ادامه ایران همانند ست نخست موفق شد امتیازات از دست رفته را جبران کند و محمد موسوی با یک کار سرعتی در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی کشاند و دفاع امیرحسین اسفندیار ایران را ۱۲ بر ۱۱ پیش انداخت تا سرمربی بلغارها درخواست تایم استراحت دهد. در ادامه دومین تایم استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود بلغارها همراه شد و در ادامه نیز حریف توانست روند امتیازگیری خود را ادامه دهد و در حالیکه ۲۳ بر ۲۰ از ایران پیش بود تعویض‌های الکنو ورق را برگرداند. با ورود امیرحسین اسفندیار و صابر کاظمی به جای بردیا سعادت و پوریا فیاضی ایران یک بار دیگر با زدن سرویس‌های خوب و آبشارهای کاظمی موفق شد کار را برابر کند. رالی جذاب دو تیم تا امتیاز ۳۳ ادامه داشت که در این امتیاز ملی پوشان کشورمان عالی عمل کردند و این ست را ۳۳ بر ۳۱ با برتری به پایان بردند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

بلغارها مانند ست اول و دوم نخستین امتیاز را دریافت کردند اما در ادامه سرویس‌های خوب  ایران باعث شد تا ایران نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ پیروز طی کند.  در ادامه دو تیم بازی نسبتاً برابری را پیش بردند و دومین تایم استراحت فنی با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران همراه شد. در نهایت ست سوم بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران تمام شد تا شاگردان الکنو با نتیجه سه بر صفر از سد بلغارستان عبور کنند.

  این آخرین بازی ایران در هفته دوم بود، ملی پوشان به مدت سه روز استراحت خواهند داشت و در آغاز هفته سوم ملی‌پوشان ایران روز چهارشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال بلغارستان لیگ ملت های والیبال نخستین تایم استراحت فنی تایم استراحت فنی سود ایران بردیا سعادت ملی پوشان موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند

هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی پرگل زردپوشان وستفالن و شکست بایرن مونیخ در خانه نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما میزبان به هدفش رسید و با زدن 2 گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه 83 و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه 3+90، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به 2  امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن 81 امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت 67 امتیازی هم سوم است.

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29، دونیل مالن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس انمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه 32 به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی 45 امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به 5 امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه 3 بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد