Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@06:08:54 GMT

تعداد ملی‌پوشان سرخابی؛ فرصت یا تهدید؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۰۰۷

تعداد زیاد یا کم ملی‌پوشان برای یک باشگاه هم می‌تواند مفید باشد هم مضر.

خبرگزاری میزان – در فهرست تیم ملی برای سفر به بحرین و دیدار‌های حساس مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر،  ۲۷ بازیکن انتخاب شدند که ۱۱ نفر از آنها در لیگ‌ برتر ایران توپ می‌زنند. از بین باشگاه‌های لیگ برتری پرسپولیس با ۶ ملی‌پوش بیشترین سهم را در تیم ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پرسپولیس، سپاهان با ۳ بازیکن و استقلال و تراکتور هر کدام با ۱ بازیکن در لیست تیم ملی سهیم هستند.

کم و زیاد بودن ملی‌پوشان و چالش باشگاه‌ها

اما این زیاد یا کم بودن تعداد نفرات ملی‌پوش تبدیل به یک چالش برای باشگاه‌ها شده است. مثلا پرسپولیسی‌ها، چون تعداد نفرات زیادی در اردوی تیم ملی دارند بر این باورند که عملا اصلی‌ترین تمرینات تاکتیکی آنها با مشکل مواجه است و باید تا اضافه شدن نفرات اصلی تیم صبر کرد. در ضمن خستگی و فرصت اندک برای ریکاوری هم مزید بر علت می‌شود تا پرسپولیسی‌ها از وضع موجود ناراضی باشند.

در سوی دیگر استقلالی‌ها با تعداد کم ملی‌پوش، به این مورد معترضند که چرا نمایندگان کمی در تیم ملی دارند و باید از ظرفیت این باشگاه استفاده بیشتری در تیم ملی میشد. آنها به نبود یکی دو بازیکن خود در اردوی تیم ملی معترض بودند و حتی مدیرعامل آبی‌ها علنا این اعتراض را بیان کرد.

تعدد ملی‌پوش نکته مثبت هم دارد

سرخپوشان تهرانی بر این باورند تیمشان ناقص است و عملا تمرین خاصی نمی‌توانند انجام دهند. البته یک نکته مثبت در این بین وجود دارد که در صورت خوب نتیجه گرفتن تیم ملی و صعود به مرحله بعد، بازیکنان اصلی پرسپولیس با روحیه فوق العاده به تمرین برمی گردند و با انگیزه فراوان به ادامه مسابقات در لیگ، لیگ قهرمانان و سوپرجام می‌پردازند.

آبی‌پوشان هم در این روز‌ها این فرصت را دارند که با اضافه شدن مربی ایتالیایی خود (گابریله پین) تغییری در وضعیت تاکتیکی خود ایجاد کنند تا از کورس سهمیه آسیایی عقب نمانند.

بیشتر بخوانید: برگِ طلایی اسکوچیچ در گرمای منامه

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال استقلال پرسپولیس ملی پوش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها