Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی والیبال زنان صربستان در چارچوب لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی اتفاق عجیبی افتاد که شبکه‌های اجتماعی را به ویژه در شرق آسیا تحت تاثیر خود قرار داد.

در این مسابقه‌ سانیا جورجویچ و آنا یاکشیچ چشمان خود را کشیده و ریز کردند که از آن به عنوان مصداقی از نژادپرستی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون والیبال صربستان ضمن پذیرش اشتباه دو ملی‌پوش تیم زنان این کشور اعلام کرد:‌ بازیکنان تیم ملی صربستان، حرکتی نژادپرستانه انجام داده‌اند و ما قبول داریم که این کار اصلا قابل قبول نیست اما دختران ما به هیچ وجه نژادپرست نیستند. صمیمانه از همه کسانی که آزرده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

مسئولان فدراسیون والیبال صربستان همچنین اعلام کردند سانیا به اشتباه خودش پی برده و بلافاصله از تمام اعضای تیم تایلند عذرخواهی کرده است. او تنها می‌خواسته به هم‌تیمی‌هایش تذکر دهد که باید مثل بازیکنان تایلند، دفاع کنند!

بازیکنان تیم ملی زنان صربستان در سال ۲۰۱۷ نیز پس از راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به همین شکل، چشمان خود را کشیده و ریز کرده بودند.

عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس سال گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شادی پس از گلزنی‌ چنین حرکتی را انجام داد و به همین دلیل با محرومیت ۶ ماهه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی در صربستان پنالتی به مقام سوم جام ملت های آسیا رسید.

طرفداری | دیدار رده بندی جام ملت های ۲۰۰۲۴ فوتسال آسیا امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بین تین های ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تلاش دو تیم دررپایان وقت های قانونی با تساوی ۳ - ۳ همراه شد تا صربستان پنالتی تعیین کننده برنده بازی باشد.

ازبک ها توانستند در ضیافت پنالتی ۵ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و به عنون سومی جام برسند.

شایان ذکر است ازبکستان میزبان جام جهانی فوتسال خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا