Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان صفری در گفتگو با خبرنگار فارس در داراب با اشاره به تاثیر چهره‌های دانشگاهی و متخصص در جذب اکثریت مردم جهت شرکت در انتخابات اظهار داشت: اهمیت به مطالبات و خواسته‌های مردم به ویژه جوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است و متخصصین با آگاهی و مطالعه در شرایط انتخابات، می‌توانند بر افراد و گروه‌های دیگر تأثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور در شهرستان داراب، کمیته متخصصین، دانشگاهیان و کارآفرینان ستاد آیت‌الله رئیسی با حضور سه هزار نفر متشکل از ۲۰ گروه به طور میانگین ۱۵۰ نفری تشکیل شده که ۲۰ درصد از این تعداد نیز ممکن است هم‌پوشانی داشته و در کمیته‌های دیگر نیز فعالیت کنند.

دبیر کمیته دانشجویان، متخصصین و کارآفرینان ستاد آیت الله رئیسی داراب بیان کرد: این کمیته که یکی از کمیته‌‌های فعال در ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی است، با دو هدف جذب مشارکت عمومی توسط متخصصین و کارآفرینان، به عنوان نیروهای تاثیرگذار بر عموم مردم تشکیل شده همچنین برنامه‌ای تحت عنوان مطالبه‌گران نقش آفرین نیز داریم که فعالان این عرصه، در آینده به بدنه مدیریتی کمک کرده و با آن همفکری کنند.

صفری اضافه کرد: این کمیته در در کارگروه‌های تخصصی خدمات، صنعت گردشگری و کارآفرینی فعالیت خود را ادامه داده و در آینده به مسئولین کمک می‌کنند.

مدیر کانون بسیج کشاورزی داراب با اشاره به فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فرایند انتخابات خاطرنشان کرد: تعطیلی دانشگاه‌ها و مجازی شدن فعالیت آنها، باعث شد تشکل‌های دانشجویی نتوانند مثل دوره‌های قبل به برگزاری میتینگ‌ها، همایش‌ها و دعوت از کاندیداها بپردازند و این فعالیتها چه در حیطه انتخابات ریاست جمهوری چه انتخابات شورای شهر، در فضای مجازی دنبال می‌شود هر چند در سالهای قبل مناظرات دانشجویی برقرار بود و برنامه‌های پرشورتری اجرا می‌شد.

وی با اشاره به مشخصات کاندیدای اصلح از زاویه دید رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ملاک‌های تعیین شده از سوی رهبری معظم، سندی برای حرکت است و از این ملاکها نباید گامی به جلوتر یا گامی به عقب‌تر حرکت کرد، چرا که ملاک‌های اصلح را کسی تعیین کرده که بیشترین اشراف و صلاحیت را دارد.

صفری، صداقت و شفافیت را از ارکان اعتمادسازی در فرآیند انتخابات برشمرد و افزود: شفاف‌سازی و صداقت در اعمال، رفتار و گفتار، دو اصل مهم جهت جذب اعتماد مردم است چرا که مردم به صداقت و شفافیت بسیار اهمیت می‌دهند.

وی تصریح کرد: شاید کسی بتواند در مدت کم، مردم را با شعار و وعده نگه دارد اما در درازمدت، مردم متوجه می‌شوند که این شعارها کارایی ندارد.

دبیر کمیته دانشجویان، متخصصین و کارآفرینان ستاد آیت الله رئیسی داراب گفت: دولت آینده نیز به عنوان دولت جوان‌گرا و انقلابی، زمانی تحقق می‌یابد که از تمام طیف‌ها و جناح‌ها که کارایی و تخصص دارند در دولت حضور داشته باشند، همان طور که در این دوره می‌بینیم برخی افراد از جناح‌های دیگر با مشاهده رویکردهای دولت انقلابی، تغییر رویه داده و به سمت آن آمدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان آیت الله رئیسی جذب مشارکت عمومی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه