Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هرچه به ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا نزدیک‌تر می‌شویم، شور و هیجان مردم هم بیشتر می‌شود، روزی ملی که همه برای تعیین سرنوشت خود پا به میدان می‌گذارند.

امیدواریم بر خلاف تحلیل‌ها شاهد انتخابات مبهوت کننده باشیم

حجت الاسلام و المسلمین سید قدرت الله ناصری امام جمعه بهبهان گفت: علیرغم آنکه بر اساس پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها انتظار می‌رود که حضور مردم در انتخابات کم باشد، امید است که مردم با حضور خود همگان را حیرت زده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸، افزود: حوادث آبان همان سال بود که آمریکا را برای چنین اقدامی جسور کرد و دولت ترامپ دست به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی زد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری ادامه داد: حضور گسترده مردم در مراسم خاکسپاری سردار شهید همگان را مبهوت و موجب شد تا معادلات غربی‌ها بهم بریزد و در حقیقت مردم با این اقدام مهر تایید بر نظام زدند.

امام جمعه بهبهان اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ مهم‌ترین و بزرگترین رویداد سیاسی سال است که در صورت کاهش مشارکت شهروندان، شاهد تیز شدن دندان دشمنان برای مقابله با ایران خواهیم بود و امید است مردم با حضور پر شور خود حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنند.

وی در خصوص برخی از رفتار‌های مردم و همچنین ایجاد نا آرامی بیان کرد: این اقدامات به دلیل رویگردانی مردم از نظام نیست و به خاطر مسائل معیشتی و اقتصادی هست که مسئولین باید با امیدبخشی مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کنند.

انتخابات فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا است

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان والامقام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مشارکت حداکثری در این انتخابات گامی برای تحول مثبت در کشور خواهد بود.

او افزود: مردم از شرایط موجود اقتصادی، معیشتی و برخی کاستی‌ها گله مند هستند، اما مشارکت نکردن راه حل آن نیست و تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب درست اوضاع تغییر خواهد کرد و در سایه این حضور پرشور مردمی، رونق اقتصادی و رفاه عمومی به دست می‌آید و همه باید آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته باشیم.

حسنوند بیان داشت: مردم اندیمشک اولین شهر در کشور هستند که تنها چند ساعت پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، گردهمایی بزرگ لبیک یا خامنه‌ای را با هدف نشان دادن اشتیاق خود برای انجام تکلیف و شرکت در انتخابات بر پا کرده اند و امروز برخی از بی تدبیری‌ها و بی عدالتی‌ها موجب دل نگرانی، ولی نعمتان و سنگربانان انقلاب شده است و در این برهه، صاحبان انقلاب (مردم) دل نگران هستند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردمی که این ۴۲ سال را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته اند بدون شک انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند و نسبت به آینده کشور بی تفاوت نخواهند بود و دشمنان انقلاب و کشور، توطئه‌های شومی را با کمک رسانه‌های مزدور خود طراحی کرده اند که هدف اصلی آن‌ها نه به رای دادن است و درصورت کاهش مشارکت توطئه‌های دشمن عملی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف دشمن القای روحیه یاس و ناامیدی بین اقشار مختلف مردم حتی طرفداران و مدافعان نظام است، تصریح کرد: امروز اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد همه ید واحده امت اسلامی هستیم هرکس در انتخابات حضور دارد باید از او تشکر و حمایت کرد که در این شرایط آمده و تنور انتخابات را گرم می‌کند.

او گفت: در شرایط کنونی حتی کسانی که اسلام و انقلاب و نظام را قبول ندارند برای نجات ایران و جلوگیری از اجرای توطئه‌های شوم دشمن و تجزیه ایران باید در انتخابات شرکت کنند و رهبرانقلاب مسیر را برای ملت مشخص کرده اند و این مسیر همان مشارکت حداکثری و انتخاب درست است.

تکمیل می شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند