Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:13:22 GMT

صداوسیما در دهمین‌روز از تبلیغات نامزدها چه می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۷۰۵

صداوسیما در دهمین‌روز از تبلیغات نامزدها چه می کند؟

 

صداوسیما در دهمین‌روز از تبلیغات نامزدها چه می کند؟ [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

دهمین روز از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما با همراهی پنج شبکه تلویزیونی و سه شبکه رادیویی سپری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه های تلویزیونی یک، دو، سه، پنج، جام جم و شبکه های رادیویی ایران، فرهنگ و اقتصاد در دهمین روز از تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های جدید خود را پخش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در صداوسیما، از شماره ۱۱ تا ۱۷ به ترتیب به میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی برای تایین زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی، تعلق گرفت.

امروز یکشنبه (۱۶ خرداد ماه)، برنامه‌های تبلیغاتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در تلویزیون بدین شرح است:

شبکه یک

مستندی که فردا به روی آنتن می‌رود، به کاندیدای شماره ۱۶، محسن مهرعلیزاده اختصاص دارد که قرار است در ساعت ۲۰ پخش شود.

شبکه دو

فردا بخش خبری ۲۰:۳۰ و گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو مربوط به کاندیدای شماره ۱۱ ـ قاضی زاده هاشمی ـ خواهد بود.

شبکه سه

دومین قسمت از برنامه «رییس جمهور و جوانان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۴ یعنی سعید جلیلی است که در ساعت ۱۸ به روی آنتن می‌رود.

شبکه پنج

اولین قسمت از ویژه برنامه «دست خط» مربوط به کاندیدای شماره ۱۵، سید ابراهیم رییسی ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود.

جام جم

برنامه «ایران ما» مربوط به کاندیدای شماره ۱۷، علیرضا زاکانی است که ساعت یک بامداد روی آنتن می‌رود.

امروز یکشنبه ( ۱۶ خرداد ماه)، برنامه‌های تبلیغاتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در رادیو هم بدین شرح است:

گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو با حضور کاندیدای شماره ۱۱، قاضی زاده هاشمی که ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو به پخش می‌رسد، از رادیو ایران به طور همزمان پخش خواهد شد.

برنامه «انتخاب و فرهنگ» مربوط به کاندیدای شماره ۱۶ ـ محسن مهرعلیزاده ـ  است که به علت نرسیدن این نامزد انتخاباتی به ضبط پخش نخواهد شد.

برنامه «دومین گام» مربوط به محسن‌رضایی، ساعت ۹ صبح از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

رادیو پیام نیز پیام های انتخاباتی نامزدها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: صداوسیما برنامه های تبلیغاتی تبلیغات نامزدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»

پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روز‌های اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.
وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایند‌های اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایند‌های اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکو‌ها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رئیس رسانه ملی درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. 

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویداد‌های مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد