Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال گفت: بازی با هنگ کنگ، دیدار راحتی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. اصلا نمی‌شود با دیدار مقابل هنگ کنگ تیم ملی را بسنجیم. هنگ کنگ تمام بازی‌های خود را واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نمی‌توان نقاط ضعف و قوت تیم ملی را پیدا کرد.

او بیان کرد: احتمال دارد با ترکیبی که مقابل هنگ کنگ بازی کردیم برابر بحرین صف آرایی کنیم. دیدار با بحرین سخت است. بحرین در کشور خودش بازی می‌کند و ممکن است با شلوغ کاری، روحیه بازیکنان را از بین ببرد. دیدار‌های سخت تیم ملی، تازه شروع شده است.

او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در ۳ دیدار بعدی، پیروز شود و به جام جهانی برود. تیم ملی بسیار خوب و با انگیزه‌ای داریم و اطمینان دارم از مرحله مقدماتی صعود خواهیم کرد. اگر به جام جهانی نرویم، این نسل از ملی پوشان می‌سوزند.

او بیان کرد: رقیب اصلی ما در راه جام جهانی تیم ملی عراق است. این تیم فوتبال فیزیکی بازی می‌کند. سرمربی عراق (کاتانچ) گفته بود که ایران باید برای دومی در این گروه بجنگد. امیدوارم بازیکنان با غیرت ایران، در زمین مسابقه جواب این مربی را بدهند. ما ایران هستیم و می‌توانیم هر غیر ممکنی را ممکن کنیم.

بیشتر بخوانید

رضایی: امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم بحرین را شکست دهیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد