Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف آموزش عملی احکام نماز و وضو برای سواد آموزان دوره‌های سوادآموزی برگزار شد.   هادی زارع پور افزود: در این طرح مربیان در شروع کلاس‌های حضوری و فضای مجازی ۱۰ دقیقه را به آموزش عملی احکام نماز اختصاص و در مجموع هر سوادآموز ۲۰ جلسه کلاس درسی از آموزش‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: این طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و حوزه معاونت سوادآموزی برای چهارمین سال متوالی برگزار شد.
سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اینکه براساس سهمیه بیش از ۶۵ درصد سوادآموزان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند؛ گفت: برای همه سوادآموزان زیرپوشش کتاب مخصوص نماز کلیدبهشت توزیع شد.   سیدحمدالله خواهش نیک افزود: در ۱۲ برنامه پایانی در شهرستان‌ها و مناطق از برترین‌های نماز کلید بهشت در ۲بخش آموزش دهنده و سوادآموز تقدیر شد.
او بیان کرد: کارشناسان و برخی از راهبران سوادآموزی در این طرح به عنوان یاوران نماز فعالیت و ارزیابی مستمر از فعالیت‌ها در فضای مجازی و حضوری انجام شد.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش احکام نماز احکام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت