Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق تیم ملی سامبو ایران گفت: ایران در رشته‌های ورزشی مختلف پر از نخبه است و ام ام‌ای هم از این موضوع مستثنا نیست.

احمدرضا امامی عضو سابق تیم ملی سامبو ایران که در حال حاضر در مسابقات MMA فعالیت دارد در ارتباط با این رشته به میزان گفت: رشته MMA همانطور که از اسم آن مشخص است به معنی هنرهای رزمی ترکیبی است و قاعدتا ورزشکاران رشته های رزمی و رشته‌ای همچون کشتی بیشتر وارد آن می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص اینکه چه ورزشکارانی در این رشته بیشتر موفق می شوند، اظهار داشت: موضوع اینجاست که ورزشکاران بستگی به رشته ای که داشته اند، باید برای MMA نقاط ضعف خود را برطرف کنند مثلا اگر فردی از کشتی وارد می شود باید روی ضربات پای خود بیشتر کار کند. MMA در ایران رسمی و قانونی شده البته در قفس نه و فقط برای آقایان.

عضو سابق تیم ملی سامبو ایران پیرامون شرایط کشورمان در این رشته تصریح کرد: ایران در رشته‌های ورزشی مختلف پر از نخبه است و MMA هم از این موضوع مستثنی نیست و در کشورمان استعدادهای زیادی در رشته MMA داریم.

نماینده ایران در مسابقات بین المللی ام ام ای در پایان در خصوص مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین مسابقات پیش روی من در هشتم تیر ماه است که مسابقات اروپایی است و یک روز پیش از آن کنفرانس خبری بازی‌ها و مراسم چهره به چهره که در اینگونه رشته ها مرسوم است، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: منصوریان: با لگد به صورت عطاران زدم/ با قلب جراحی شده مبارزه می‌کنم/ نظر داریوش ارجمند تغییر خواهد کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: احمدرضا امامی تیم ملی سامبو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی سامبو تیم ملی سامبو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه

سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه کشور، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سید ابراهیم رئیسی، در کارخانه ایران خودرو دیزل برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند