Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، احزاب و گروه‌های سیاسی در استان‌ها نیز با گرم شدن تنور انتخابات در راستای افزایش مشارکت عمومی مناظرات و تحرکات خود را آغاز کرده‌اند.

داغی تنور انتخابات و اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری زمینه مناظره دبیر احزاب سیاسی را در استان کرمانشاه فراهم کرد و در همین راستا مناظره‌ای در حوزه افق ۱۴۰۴ در کرمانشاه به میزبانی دفتر خبرگزاری مهر کرمانشاه با حضور رسول صفری عضو هیئت تحریریه نشریه نقد حال کرمانشاه و حامد دمیاد دبیر اقتصادی نشریه اتفاق کرمانشاه از چهره‌های استان کرمانشاه در سالن جلسات این خبرگزاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمانشاه مظلوم‌ترین استان کشور در حوزه‌های گوناگون

رسول صفری در این مناظره با اشاره وضعیت فعلی استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر بدون تعارف صحبت کنیم استان کرمانشاه در شاخص فلاکت که متشکل از نرخ بیکاری و تورم است در سال‌های گذشته در رتبه‌های بالای کشور حضور داشته و در نرخ بیکاری نیز همین موضوع صادق بوده و در چنین شرایطی چه توقعی از وضعیت و فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غیره این استان می‌توان داشت.

وی افزود: با وجود منابع طبیعی و نیروی انسانی فراوان و متخصص مشکلات بسیاری مانند فقر و مشکلات اقتصادی در استان کرمانشاه وجود دارد و حضرت علی (ع) می‌فرماید هنگامی که فقر از در وارد شود ایمان از پنجره خارج می‌شود و اوضاع امروز استان بی شباهت به این سخن نیست و استانی که فقر دارد مشکلات امنیتی نیز دارد و استان کرمانشاه به لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مظلوم‌ترین استان کشور بوده و با وجود مشکلات اقتصادی در سایر حوزه‌ها مشکل داریم.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقد حال کرمانشاه با اشاره به انتصاب مدیران غیربومی، تصریح کرد: استان کرمانشاه مرکزیت غرب کشور را دارد و در گذشته مرکز استان پنج بوده اما به علت عدم وجود اتحاد بین نمایندگان استان و جریان‌های سیاسی سبب شده تا از خارج استان کرمانشاه برای استان تصمیم گیری شود و مدیران غیربومی منصوب شوند.

نگاه توسعه گرایانه مسبب وضع موجود کرمانشاه

حامد دمیاد نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه اظهار کرد: حال استان کرمانشاه خوب نیست و اگر از مردم در کوچه و خیابان سوال شود نسبت به عملکرد مدیران ارشد استان ناراضی هستند و در سال ۹۲ زمانی که دولت به آقای روحانی تحویل شد در شاخص بیکاری با ۱۰.۴ درصد در میانه جدول قرار داشتیم اما هم اکنون در شاخص فلاکت در رتبه نخست قرار داریم و این امر نتیجه عملکرد دولت است.

وی افزود: باید نسبت خودمان با وضعیت موجود را مشخص کنیم و در اثر سیاست‌های غلط دولت‌های مختلف که عمدتاً گرایش به اصلاح طلبی داشتند وضعیت موجود در استان کرمانشاه حاکم شده است.

دبیر اقتصادی نشریه اتفاق کرمانشاه تصریح کرد: در دوره آقای هاشمی رفسنجانی با نگاه توسعه گرایانه به کشور نگاه شد که اشتباه بود و باید با نگاه پیشرفت گرایانه به تمام نقاط کشور توجه شود و نتیجه نگاه توسعه گرایانه ایجاد حلقه مدیریتی محدود در کشور است و در دولت آقای روحانی شاهد بودیم که مدیران قبلی دوباره بکارگیری شدند.

دمیاد با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی عمدتاً مدیران غیربومی در استان کرمانشاه منصوب شده‌اند، گفت: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در اثر سیاست‌های دولت‌های اصلاح طلب در استان کرمانشاه یک یا ۲ استاندار بومی در کرمانشاه حضور داشته‌اند و مدیران غیربومی برای شناخت استان ۲ سال زمان نیاز دارند که یکی از مشکلات مدیران غیربومی این موضوع است.

اوضاع کرمانشاه در دولت‌های مختلف تغییری نداشته است

صفری با بیان اینکه تغییر خاصی در استان کرمانشاه در هشت سال گذشته رخ نداده، بیان کرد: در ابتدای دولت آقای احمدی نژاد نرخ بیکاری در استان کرمانشاه ۱۴.۷ درصد بوده و در سال ۸۸، ۱۳.۱ درصد در در سال ۹۱، ۱۶.۱ درصد و هم‌اکنون بعد از افزایش به ۲۵ درصد به ۱۴.۹ درصد کاهش پیدا کرده و در دوره اصلاحات و اصولگرا وضعیت استان تغییر خاصی پیدا نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: عدم هماهنگی نمایندگان و جریان‌های سیاسی در انتصاب مدیران بومی با وجود نیروی متخصص و تحصیل کرده یکی از علل عدم پیشرفت استان کرمانشاه است، زیرا مردم هم دوست دارند فرزندان و مدیران کارآمد استان را در سطح مدیریت ارشد کشور ببینند.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقدحال کرمانشاه گفت: اوضاع کنونی استان کرمانشاه مطلوب نیست و چرا باید بیش از ۱۵ سال در دولت‌هایی با جریان‌های سیاسی مختلف استان کرمانشاه در صدر استان‌های بیکار کشور باشد با وجود اینکه مشکل کشور معضل استان کرمانشاه است و مشکل استان کرمانشاه معضل دولت مستقر است.

ضرورت توجه به ظرفیت‌های داخلی در مدیریت کشور

دمیاد با بیان اینکه بسیار تفاوت می‌کند چه کسی کشور را با چه شیوه‌ای مدیریت می‌کند، تاکید کرد: در جریان اصلاح طلبی به ظرفیت‌های داخلی به ویژه در صنعت توجه نمی‌شود و یک نمونه آن آقای ترکان بود که می‌گفت ما در هیچ صنعتی توانایی نداریم به جز قرمه سبزی و آبگوشت و همین نگاه را آقای ظریف به بخش دفاعی دارد و باید به ظرفیت‌های کشور توجه شود.

وی بیان کرد: تفاوت می‌کند مدیر یک استان بومی باشد یا خیر زیرا در کنار شاخص شایسته سالاری اگر مدیر استانی بومی باشد در دستگاه‌های مختلف نیروهای بومی را بکارگیری خواهد کرد اما هم اکنون مدیران غیربومی جلوی پیشرفت نیروهای متخصص و صاحب نظر را گرفته‌اند.

دبیر اقتصادی نشریه اتفاق کرمانشاه مطرح کرد: باید نسبت خودمان با وضع موجود را مشخص کنیم و آمارهای موجود و اعلام شده را با شاخص‌های واقعی بررسی کنیم، دولت اقای روحانی در وضعیت کنونی استان کرمانشاه چه مقدار سهم دارد؟ شهرک‌های صنعتی در استان وضعیت مطلوبی ندارند و با وجود برگزاری همایش‌های چند صد میلیونی سرمایه گذاری در استان صورت نمی‌گیرد.

دمیاد خاطر نشان کرد: اگر مدیران بومی باشند در پایان دولت خود مردم از او در مورد موضوعات مختلف مطالبه می‌کنند و در حل مشکلات تأثیر گذار است اما مشکل در اینجاست که مدیران غیربومی پاسخگو نیستند و در پایان دولت با مدیریت درست یا اشتباه استان را ترک می‌کنند.

عدم سرانجام طرح‌های توسعه‌ای مشکل بزرگ در کرمانشاه

صفری تصریح کرد: در دولت آقای احمدی نژاد پروژه منوریل به زور به استان کرمانشاه تحمیل شد و استاندار وقت که غیربومی بود قبول کرد اما شهردار در مقابل اجرای طرح ایستادگی کرد و نتیجه آن این شد که بودجه شهر کرمانشاه ۶ ماه توسط استاندار کرمانشاه محدود شد چرا باید یک مدیر غیربومی چنین رفتاری را با مردم و مدیریت شهری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت‌های اصلاح طلب و اصولگرا در شکل گیری وضع موجود نقش دارند، مطرح کرد: در دوره‌های گذشته نیز وضعیت بد بوده و این طور نیست که در دولت اصولگرا همه چیز گل و بلبل بوده باشد و اگر از مردم سوال شود دوست دارند مدیران استان کرمانشاه را در سطح کلان کشوری ببینند.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقد حال بیان کرد: معتقدم با وجود مدیر بومی اگر نیروی غیربومی با توانمندی بالاتر حضور داشته باشد باید از او استفاده کرد و من هم منتقد عملکرد آقای بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه هستم و از روز نخست تا امروز نقدهای زیادی علیه ایشان نوشتم.

صفری اضافه کرد: در پاییز سال ۹۶ با ورود آقای بازوند به استان کرمانشاه نرخ بیکاری ۲۵.۸ درصد بوده و در پاییز سال ۹۹ نرخ بیکاری به ۱۴ درصد کاهش داشته و اتفاق خاصی برای استان در هشت سال گذشته رقم نخورده و بعد از صعود و نزول آمار بیکاری به سال ۹۱-۹۲ رسیده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: استاندار کرمانشاه می‌گوید احیای واحدهای تولیدی در استان انجام شده و سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در حوزه نفت و گاز به ارزش ۵۵ هزار میلیارد تومان صورت گرفته که منجر به اشتغال ۴۰ هزار جوان کرمانشاهی خواهد شد که اگر محقق شود جهش بزرگی برای استان کرمانشاه خواهد بود.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقد حال ادامه داد: در گذشته نیز قرار بوده پروژه‌های بزرگی مانند پالایشگاه آناهیتا در دولت اصولگرایان اجرا شود اما با گذشت بیش از ۱۴ سال هنوز به سرانجام نرسیده و نگهبانان آن مجموعه طلب خود را با برداشتن نرده‌های مجموعه وصول کردند اما همچنان معتقدم باید از نیروی غیربومی یا توانایی بالاتر استفاده کرد.

ظرفیت‌های بزرگی در کرمانشاه دست نخورده باقی مانده

دمیاد با اشاره به اینکه امروز هیچ جریان اصلاح طلب از دولت آقای روحانی حمایت نمی‌کند، افزود: امروز هیچ جریانی از دولت آقای روحانی حمایت نکرده و جالب است که بعضی افراد در مقام نقد دولت عمل می‌کنند و در مورد طرح منوریل کرمانشاه بسیاری از افراد موافق و مخالف هستند و در آن زمان بین جریان اصولگرایی در استان کرمانشاه برای انتخاب استاندار بحث‌هایی شکل گرفت.

وی بیان کرد: اما آیا منوریل باعث وضع موجود است؟ آیا رسانه‌هایی که آقای بازوند را سوپرمن نشان می‌دهد ناجی وضع موجود هستند یا استاندارهای ادوار گذشته ناجی هستند، کرمانشاه در سال ۹۲ و ۹۳ رتبه نخست جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی را کسب کرد اما اکنون با سر و صدای زیاد و همایش‌های گران خبری از سرمایه گذاری نیست.

دبیر اقتصادی نشریه اتفاق کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه گذاری‌های بزرگ و اشتغال سه هزار نفری در استان کرمانشاه کجاست آیا این اشتغال هم مانند استخدام ویژه ستاد آقای روحانی در استان است؟ آمارهای خشک و خالی به درد نمی‌خورد و نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

دمیاد با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان کرمانشاه که استفاده نشده باقی مانده، گفت: در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن ظرفیت‌ها و مناطق ویژه‌ای وجود دارد که دست نخورده باقی مانده و شهرک‌های صنعتی وضعیت خوبی ندارند و سوال ما به عنوان شهروند این است که چه کسب پاسخگوی وضع موجود است؟

وی ادامه داد: در اثر عملکرد مدیران ارشد استانداری کرمانشاه تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه آغاز شده و جالب این است که معاون استاندار کرمانشاه استعفا می‌دهد و تمام این موارد در شکل گیری وضع موجود تأثیر گذار است.

به مردم کرمانشاه وعده‌های زیادی در دولت‌های مختلف داده شده است

صفری با بیان اینکه اتحاد کافی در بین بزرگان و جریان‌های سیاسی استان کرمانشاه وجود ندارد، تصریح کرد: در ابتدای دولت آقای روحانی اعلام شد که استان‌ها برای مقام استاندار نیرو معرفی کنند اما به دلیل عدم اتحاد در بین جریان‌های سیاسی نفرات متعددی معرفی شد که سرانجام سبب شد در خارج از استان برای استان کرمانشاه تصمیم گیری شود.

وی افزود: در استانی مانند اصفهان نیز اختلاف نظر در مورد انتخاب استاندار وجود دارد اما هنگامی که پای منافع استان به میان می‌آید اتحاد بین جریان‌های مختلف صورت می‌گیرد.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقدحال کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی بیشتر نمایندگان کرمانشاه اصولگرا بودند و در دوره یازدهم هر سه نماینده اصولگرا هستند و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد و برای تعیین استاندار چه اتفاقی پیش می‌آید.

صفری تاکید کرد: اگر طرح‌های پیش بینی شده به سرانجام مطلوب برسد وضعیت استان کرمانشاه دگرگون می‌شود اما در گذشته نیز چنین وعده‌هایی به مردم استان داده شده است، آقای بابادی به عنوان استاندار کرمانشاه عملکردی مطلوبی نداشت اما راه آهن و پیگیری کارهای مربوطه مدیون تلاش‌های آقای رازانی است.

وی اضافه کرد: نمی‌توان هیچ دستاوردی برای دولت آقای روحانی در نظر نگرفت اما باز هم تاکید می‌کنم جریان اصلاح طلب و اصولگرا در شکل گیری وضع موجود در استان کرمانشاه نقش دارند.

صنایع تبدیلی محرک بخش تولید در کرمانشاه

دمیاد با اشاره به پروژه راه آهن کرمانشاه تصریح کرد: در دولت گذشته ۹۵ درصد راه آهن کرمانشاه تکمیل شد و تنها کارهای پایانی در دولت فعلی صورت گرفت، راه حل بسیاری از مشکلات در استان کرمانشاه صنعتی شدن کرمانشاه است.

وی افزود: در استان کرمانشاه جوانان تحصیل کرده بسیاری در زمینه کشاورزی وجود دارد و اگر به صنایع تبدیلی به عنوان محرک تولید توجه شده و آنها فعال شوند، معضل بیکاری در استان کرمانشاه حل خواهد شد البته اگر سرمایه گذاری‌های واقعی صورت گیرد نه صرفاً روی کاغذ مطالبی نوشته شود.

دبیر اقتصادی روزنامه اتفاق کرمانشاه بیان کرد: در بحث ظرفیت‌های مرزی بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و توسعه مرزها به کندی صورت می‌گیرد، دولت آینده باید آماده پاسخگویی باشد نه مانند دولت فعلی که هیچکس از آن دفاع نمی‌کند و باید استاندار آینده به دور از سهم خواهی و شایسته سالاری و بومی گزینی انتخاب شود.

چشم انداز مطلوبی در سال‌های آینده در انتظار کرمانشاه نیست

صفری با اشاره به وضعیت استان کرمانشاه در چهار سال آینده مطرح کرد: اگر فراجناحی عمل می‌کردیم و از خودمان گذشت می‌کردیم نتایج مطلوب حاصل می‌شد اما افق روشنی برای کرمانشاه در چهار سال آینده متصور نیستم و توسعه استان کرمانشاه نیازمند زمان بیشتری است.

وی افزود: استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در بخش کردنشین و عربی دارد و اگر این ظرفیت متعلق به سایر استان‌ها بود از آن بهره‌های زیادی می‌بردند.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقد حال کرمانشاه با اشاره به ظرفیت کشاورزی استان کرمانشاه، تصریح کرد: استان کرمانشاه تماماً دشت و قابل کشت بوده و این ظرفیت بزرگی در بخش کشاورزی است اما نیازمند فراهم شدن زیر ساخت‌ها است.

صفری خاطر نشان کرد: طرح آب گرمسیری برای کشاورزی در استان کرمانشاه اجرا شد اما به دلیل نبود زیر ساخت برای ذخیره آب سهم کرمانشاه به استان ایلام واگذار شد و طرح سردسیری که قرار بود برای صنعت استفاده شود وارد فاز اجرایی نشد.

وی با اشاره به عملکرد دولت‌های مختلف در استان کرمانشاه گفت: اگر وفاق و اتحاد بین جریان‌های سیاسی حاصل شود با تکیه بر نیروی انسانی و منابع طبیعی می‌توان چشم‌انداز مطلوبی برای استان کرمانشاه در نظر گرفت اما با تغییر رویکرد سیاسی در کشور و عملکردهای گذشته اتفاق خاصی در انتظار استان کرمانشاه نخواهد بود.

عضو هیئت تحریریه نشریه نقدحال کرمانشاه با اشاره به ضعف‌های موجود در استان کرمانشاه، تاکید کرد: در کنار تمام انتقادات باید به نکات منفی مردم کرمانشاه در فرهنگ کار نیز اشاره کرد که تنها منتظر دولت‌ها هستیم تا کاری برای جوانان مهیا کنند و در استان اصفهان مشاهده می‌کنید که اگر صنایع سنگین را کنار بگذاریم اشتغالزایی گردشگری و صنایع دستی با بخش صنعتی رقابت می‌کند اما در استان کرمانشاه در کنار ظرفیت مغفول مانده گردشگری در کشاورزی بسیاری از کشاورزان زمین‌های خود را به کشاورزان اصفهانی و همدانی اجازه می‌دهند و این موضوع نشان دهنده ضعیف بودن فرهنگ کار در استان کرمانشاه است.

توسعه با تغییر مدیریت کشور به نفع مردم امکان پذیر است

دمیاد با اشاره به وضعیت استان کرمانشاه در چهار سال آینده تصریح کرد: با رویکرد فعلی جریان اصلاحات به نتیجه مطلوبی دست پیدا نخواهیم کرد زیرا سهم خواهی ها مقدم بر منافع مردم است.

وی افزود: در بخش گردشگری چه کاری انجام شده، یک فرد غیر متخصص که سابقاً مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بوده به علت سهم خواهی و بازی‌های سیاسی به مدیرکلی میراث فرهنگی و گردشگری استان منصوب شد و سرانجام فاجعه تکیه معاون الملک رقم خورد.

دبیر اقتصادی نشریه اتفاق کرمانشاه خاطر نشان کرد: در دوره‌های پیشین از یکی از نماینده‌های اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی که دکتر بودند درباره عضویت در کمیسیون انرژی سوال کردن که پاسخ دادند برای حق مردم کرمانشاه در آن کمیسیون عضو شدم اما بعدها در وزارت خانه‌ای مشغول فعالیت شدند.

دمیاد با اشاره به ضعیف بودن عملکردهای فعلی گفت: با این عملکردها نمی‌توان انتظار تغییر وضعیت داشت در حوزه مسکن که لوکوموتیو اقتصاد است مسکن مهر در همین استان کرمانشاه به کجا رسیده؟ بسیاری از خانه‌ها در کرمانشاه نیمه کاره رها شده است.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند اگر ظرفیت‌های داخلی را باور کنیم و با انتخاب درست در انتخابات آینده به وضعیت موجود نَه بگوییم تغییر صورت خواهد گرفت و امروز نیازمند اراده در مدیریت استان کرمانشاه و کشور هستیم زیرا منابع و زیرساخت‌ها وجود دارد.

کد خبر 5227910

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مناظره اصلاح طلبان اصولگرایان مسکن مهر پالایشگاه اناهیتا هیئت دولت روحانی گردشگری هوشنگ بازوند استانداری کرمانشاه تحقیق و تفحص بومی سازی کشاورزی صنایع تبدیلی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره قیام 15 خرداد کرمانشاه آمار کرونا اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه اراک عکس استانها سالروز رحلت امام استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه استان کرمانشاه دولت آقای روحانی جریان های سیاسی مدیران غیربومی دولت های مختلف خاطر نشان حال کرمانشاه سرمایه گذاری وضعیت استان جریان اصلاح وضعیت موجود نرخ بیکاری برای استان اصلاح طلب وضع موجود بین جریان استان ها دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه