Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روسیا الیوم، پیام هشدارآمیز ناداو آرگامان، رئیس شاباک، استثنایی و در نوع خود بی‌سابقه است.

این پیام یک روز پس از حمایت اعضای کنست(پارلمان اسرائیل) از ائتلاف مخالف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل موسم به "اردوگاه تغییر" صادر شد.

وی افزود: این بحث‌ها ممکن است در میان گروه‌های خاصی یا در بین افراد اینطور تفسیر شود که اجازه فعالیت‌های خشونت آمیز و غیرقانونی را دارند که حتی ممکن است جان افراد را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرگامان گفت، علاوه بر مسئولیت‌های تحمیل شده به شاباک و سایر نهادهای مجری قانون، این روزها مسئولیت سنگینی بر عهده منتخبان مردم از تمام طیف‌های سیاسی، چهره‌های دینی، معلمان و همه شهروندان اسرائیلی است.

وی افزود: مسئولیت آرام سازی و مهار بحث‌ها به عهده همه ماست.

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل در واکنش به اظهارات آرگامان، در حساب توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد ما از رخدادهای گذشته درس‌های لازم را نیاموخته‌ایم.

این درحالی است که رسانه‌های عبری روز شنبه فاش کردند نفتالی بنت، رهبر حزب اسرائیلی "یمینا" و نخست وزیر احتمالی تهدید به مرگ شده است.

کانال هفت تلویزیون اسرائیل گزارش داد که سرویس‌های امنیتی اسرائیل تهدیدهایی را علیه بنت رصد کرده‌اند و آنها این تهدیدات را جدی می‌گیرند.

این منابع تاکید کردند که وی از طریق شبکه‌های اجتماعی با تهدیدهای بسیاری مواجه شده است.

یائیر لاپید،  رئیس حزب "آینده‌ای هست" روز چهارشنبه از توافق تشکیل دولت چرخشی میان خود و نفتالی بنت، رئیس حزب یمینا به مدت دو سال خبر داد.

اخیرا موجی از خشونت کلامی علیه رهبران راستگرای اسرائیلی که پیوستن خود به دولت جدید را اعلام کردند در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است.

311311

کد خبر 1522469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است

یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

حمدان افزود: عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک کشمکش سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد گردان‌های القسام به عنوان شاخه نظامی حماس تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است