Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، پسری هفت ساله از فلوریدای آمریکا پس از حدود یک ساعت شنا برای رسیدن به ساحل و ناپدید شدن پدر و خواهرش توسط جریان آب، از نیرو‌های امداد کمک خواست خانواده‌اش را نجات دهند.

این پسر بچه به نام «چیس پست» که یک قهرمان قلمداد می‌شود، جمعه گذشته با پدرش استفن و خواهرش ابیگیل در رودخانه سنت جانز شنا می‌کرد که جریان آب آن‌ها را از قایق خود دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر سعی کرد به دو فرزندش کمک کند، اما موفق نشد، بنابراین در حالی که قصد داشت به دخترش که جلیقه نجات به تن داشت، برسد از پسرش خواست به سمت ساحل شنا کند.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک حمله کوسه به دختر ۶ ساله!

پدیر درباره این تجربه دلهره آور گفت: من به پسرم گفتم که او را دوست دارم، چون مطمئن نبودم که چه اتفاقی خواهد افتاد. من سعی کردم که آن‌ها را نجات دهم، اما دخترم به وسیله جریان از ما دور شده بود.

برای رسیدن به ساحل، این پسر بچه هفت ساله یک ساعت شنا کرد و برای استراحت در آب اجازه داد به  پشت روی آب شناور شود. وقتی او به ساحل رسید، برای کمک به سمت نزدیکترین خانه دوید. طبق گفته مقامات محلی جکسونویل، پدر و خواهر این کودک در حدود سه کیلومتری محل قایق دیده شدند. تیم‌های امداد و نجات پس از آن توانستند به آن‌ها برسند و آن‌ها را نجات دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جریان آب غرق شدن کودک اقدام عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار، موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر