Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@16:19:52 GMT

خرید تابستانی منچستریونایتد کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۹۹۰۲

خرید تابستانی منچستریونایتد کیست؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچستریونایتد در تابستان پیش رو تمام سعی خود را دارد که بتواند ستاره انگلیسی دورتموند را خریداری کند.

طبق گزارش فابریزو رومانو، هدف اصلی شیاطین سرخ در تابستان کنونی خرید «جیدون سانچو» است و مذاکره بر سر انتقال این بازیکن را با دورتموند آغاز کرده است.

هنوز پیشنهاد رسمی از سوی منچستریونایتد داده نشده ولی باشگاه آلمانی تنها در صورتی بازیکن انگلیسی خود را به فروش خواهد رساند که رقمی ما بین 90 تا 95 میلیون یورو دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی عنوان کرده بودند لیورپول نیز به دنبال سانچو است که رومانو این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت که کلوپ به هیچ عنوان به دنبال سانچو نیست.


این بازیکن در فصل گذشته نقش بزرگی در دورتموند ایفا کرد و توانست طی 42 بازی 17 گل و 21 پاس گل به ثبت رساند.

از طرف دیگر، عده‌ای اعتقاد داشتند که منچستر به دنبال خرید هری کین است ولی به دلیل قیمت بالای این بازیکن سعی دارد سانچو را در تابستان خریداری کند و با او قراردادی 5 ساله امضا کند.

شیاطین سرخ چند سالی است به دنبال خرید سانچو هستند ولی به دلیل قیمت بالای این بازیکن از خرید او منصرف شده‌اند. باید دید در تابستان کنونی منچستریونایتد موفق خواهد شد که او را خریداری کند یا خیر.

انتهای پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1098307 برچسب‌ها منچستریونایتد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امشب با نمایشی عالی از سوی بازیکنانش پاری سن ژرمن را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. تک‌گل زردپوشان را نیکلاس فولکروگ روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک به ثمر رساند تا زردپوشان گام بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بردارند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی امشب جیدون سانچو بود که به عقیده بسیاری از هواداران او باید به جای متس هوملز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته می‌شد.

با این حال سانچو پس از پیوستن قرضی از یونایتد به دورتموند و بازگشت به این باشگاه، در حال سپری کردن روزهای خوبی است. او پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای از احساس فعلی‌اش گفت.

او گفت:«من در ۱۷ سالگی به اینجا آمدم، بنابراین این باشگاه از روز اول به من کمک کرده است. من همیشه تمام توانم را برای این تیم و این هواداران فوق‌العاده به کار می‌گیرم. واقعا احساس خاصی است و نمی‌توانم آن را با کلمات وصف کنم.

حتی تصور اینکه بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم به ما احساس خاصی می‌دهد. ما هیجان زیادی برای دور برگشت و رفتن به فینال داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌مان را در بازی برگشت خواهید دید.»

سانچو همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که فصل آینده در دورتموند خواهد ماند یا به یونایتد بازخواهد گشت، گفت:«واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی ادامه فصل با دورتموند و موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته‌ام.»

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ