Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه القرآن الكريم بانوان وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی سه دوره قرآنی تخصصی را برای گروه های سنی مختلف و تحت نظارت کادری متخصص آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، منار الجبوری مسئول موسسه القرآن الكريم بانوان وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی به شبکه الكفيل گفت: این دوره ها مکمل طرح موسسه در برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی بوده و اولین فعالیت قرآنی است که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این دوره‌ها در گروه‌های سنی مختلف تقسیم‌بندی شده است. به طوریکه دوره حضرت خدیجه (علیها السلام) به نوجوانان گروههای سنی (۱۲ تا ۱۷ سال) اختصاص یافت و دوره الحامدات ویژه دانشجویان دانشگاهها و دوره (سنقرئك فلا تنسى) ویژه گروه های سنی بالاتر است.

 

الجبوری تصریح کرد: این دوره ها در شعبه موسسه واقع در استان نجف و با استفاده از تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی برگزار خواهد شد و به دلیل رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و کادر ناظر بر دوره ها با تعداد محدودی برگزار می شود.


وی گفت، این موسسه علاوه بر دوره های قرآنی یادشده دوره‌های دیگری را به صورت اینترنتی از طریق شبکه‌های اجتماعی و با محورهای قرآنی متفاوت برگزار می کند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت عباس بانوان قرآن کریم دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب

آزمون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شده و به مدت دو روز در گروه‌های آزمایشی مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از صبح امروز با رقابت گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز شده و عصر امروز نیز گروه‌های زبان خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و علوم انسانی،۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب است.

در مجموع در یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • رقابت کنکور ۱۴۰۳ با آزمون «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» آغاز شد
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند