Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا افشار در جمع مسوولان ستادهای انتخاباتی و هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج اظهار کرد: اینکه توفیق حضور در کردستان را پیدا کردم بسیار خرسندم و امروز با چهره‌های پر از دغدغه و درد، مصمم برای پیوستن به جنبش عدالت‌خواهی در این استان مواجه شدیم.

مشاور ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی اضافه کرد: نگاه عدالت‌محوری و عدالت‌پروری که مد نظر آقای رئیسی است و جزئی از آن را در سطح کشور شاهد بودیم مبتنی بر یک نگاه علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار تصریح کرد: در این نوع نگاه چیزی به نام اقلیت وجود ندارد و همه یک اکثریت بزرگ به نام جمهوری اسلامی ایران و زیر پرچم سه رنگ منقوش به آرم الله هستند.

وی افزود: نگاه به درون به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های مورد تاکید حضرت آقا ملاک حجت‌الاسلام رئیسی است که متاسفانه در دولت‌های گذشته نگاه به دهن بیگانگان بوده است.

وی اذعان کرد: از نگاه اصول مدیریت، کشوری مانند ایران که هم عمق استراتژیک دارد و هم یک جمعیت بالای 80 میلیون نفر، می‌تواند به عنوان یک بازار بین‌المللی هم محصول تولید کند و هم ایده علمی و دانش داشته باشد و دیگران به آن وابسته باشند و اقتصاد کشور با توجه به همسایگان به یک بازار غیروابسته به غرب تبدیل کند.

افشار گفت: متاسفانه در دولت‌های گذشته همواره خواسته‌اند تخم‌مرغ‌هاشون را در یک سبد بگذارند و به دست دشمن بدهند و آنها زمین بندازند و که نتیجه آن، اقتصاد همراه با رانت، فساد و سختی معیشت مردم شده که این زیبنده کشور ما نیست.

وی تصریح کرد: فاصله طبقاتی، عدم توان مردم و شرمندگی خیلی از اقشار جامعه در برابر خانواده از نتایج نحوه مدیریت دولتمردان فعلی است که موجب شده یک بی‌تفاوتی و رخوت نسبت به سرنوشت خودشان در مردم ایجاد شود.

وی افزود: باید این باور را که سرنوشت ما باید دست خودمان باشد نه بیگانگان در جامعه نهادینه شود و برای این کار ابتدا از خودمان شروع کنیم.

مشاور رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: در این انتخابات با توجه به تلاش رسانه‌های بیگانه در بسترهای مختلف که سعی در ناامید کردن و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه ما دارند وظیفه تک تک ما ایجاد بستری برای حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق رای است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست رهبر انقلاب اسلامی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: این مهم نیز ملاک حجت‌الاسلام رئیسی بوده و برآن تاکید جدی دارد.

افشار اضافه کرد: این وظیفه همه است که در انتخابات شرکت کنند و در بین کاندیداها، اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: بسیار مبتذل و پیش پا افتاده است که یک نفر در رسانه ملی حاضر می‌شود و می‌گوید من نماینده همه ردصلاحیت شده‌ها هستم و یا من نماینده بانوان برای تغییر پوشش هستم، اینها نیاز امروز کشور ما نیست، با این همه مشکلات که در کشور وجود دارد، مردم به این مسائل مبتذل توجه نمی‌کنند.

افشار تصریح کرد: آموزش و پرورش ما نسخه ناکاملی را به تقلید از غرب در ایران پیاده می‌کنند که ماحصل آن افراد با ظاهر فارغ‌التحصیل دانشگاهی ولی توان کافی برای جذب در بازار کار ندارند.

وی با بیان اینکه در حالی که مردم برای کالاهای اساسی در مشکل هستند که میلیون‌ها تن کالای اساسی در گمرکات مانده است، گفت: از طرف دیگر میلیون‌ها لباس نیز با برندهای خارجی از طریق قاچاق در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

افشار اضافه کرد:نباید خیلی خوش‌باور باشیم که انتخابات یک انتخابات آسانی است، انتخابات سختی در پیش‌رو داریم که باید مراقب سمپاشی‌های دشمنان باشیم.

وی افزود: جدا کردن صواب و ناصواب، صحیح و ناصحیح و...از هم رسالت تک تک افراد جامعه است که همه باید در این راستا تلاش کنیم.

به گفته افشار، اگر می‌خواهیم طعم عدالت را بچشیم تنها راهکار آن انتخاب شخصیتی مانند آقای رئیسی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی عدالت جنگ نرم دانشگاه حجت الاسلام رئیسی آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901511

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان