Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:55:59 GMT

تجربه ازدواج بدون شکست با ویلیام گلسر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۰۳۰۱

تجربه ازدواج بدون شکست با ویلیام گلسر

ایسنا/کردستان امروزه در کنار بالاتر رفتن سن ازدواج میزان طلاق نیز افزایش یافته است، زوج‌هایی که تا دیروز عاشقانه همدیگر را دوست داشتن حالا به بن‌بستی به نام طلاق رسیده‌اند.

در ایران میزان طلاق به بالاترین حد خود رسیده است، در کنار این همه جدایی‌ها و بهم ریختن زندگی‌ها زوج‌ها به دنبال راهی برای بقا و ماندگاری و ابدیت عشق در ازدواج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر شما راز ماندگاری و ابدیت عشق در ازدواج چیست؟ چگونه می‌توان ازدواجی شاد و همراه با عشق و گذشت را تجربه کرد؟

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در زندگی زناشویی خود به بن‌بست رسیده‌اید، کتاب ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این کتاب مخصوص به یک رده سنی خاصی نیست، شما در هرسنی که هستید و برای افرادی که هم‌اکنون متاهل هستند و یا در یک رابطه خاصی به مقصد ازدواج در حرکت هستند و یا نه برای افراد مجرد نیز این کتاب راهنمای خاصی است که یک ازدواج موفق را تجربه کنید.

جملات زیبای کتاب ازدواج بدون شکست

رفتارهای مخرب عبارتند از انتقاد کردن، سرزنش کردن، شکوه و شکایت کردن، غرغر کردن، تهدید کردن، تنبیه کردن، باج دهی برای کنترل کردن دیگری است  از این رو این عادات را مخرب می‌دانم که اگر برای مدت طولانی اعمال شوند، زندگی‌های زناشویی بسیاری را از بین می‌برد.

فرض اصلی کنترل بیرونی این است که اگر احساس ناخشنودی می‌کنم، من مسئول این احساس نیستم، بلکه دیگران و رویدادها و عوامل خارج از کنترل من آن را در من ایجاد کرده‌اند و مقصرند یا دست خودم نیست، بلکه مغز من به لحاظ ساختاری یا شیمیایی به گونه‌ای است که بدون آن‌که بخواهم، این مشکل را ایجاد میکند.

شما می‌توانید بیش‌تر از موفقیت‌هایتان درس بگیرید تا از ناکامی‌هایمان. تاسف بر شکست‌های گذشته اتلاف وقت گران‌بهایی است که باید صرف آفریدن حالِ رضایت‌بخش شود.

گفت‌وگو کردن تنها راه حل مشکلات مربوط به نیاز به آزادی است. اگر طرفین نپذیرند که هریک به مقدار معینی آزادی نیاز دارند، زندگیشان رنگ رضایت و خشنودی نخواهد دید.

افرادی که به شدت عاشق یکدیگرند، با رضایت خاطر به یکدیگر آزادی می‌دهند و کاملاً در عشقشان احساس امنیت می‌کنند و به راحتی فضای آزاد مورد نیاز را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. باید بدانم وابستگی عاطفی نیز یک رفتار کنترل‌گرانه است. با یادگیری تئوری انتخاب به ما کمک می‌کند چگونه فضای خالیِ نبودِ همسرمان را پر کنیم.

رفتارهای پیوند دهنده عبارت است از گوش کردن، حمایت کردن، تشویق کردن، احترام گذاردن، اعتماد کردن، پذیرفتن فرد همانگونه که هست و  گفتگوی همیشگی بر سر اختلافات است.

ایجاد و نگهداری رابطه برای خشنودی ما بسیار حیاتی است و به محض این که مشکلی ایجاد شد باید با گفت‌وگو و مذاکره آن را حل کرد.

لازم است که نگاهمان را عوض کنیم، بدین معنا که همه ما چه زن و چه مرد از هوش و ذکاوتمان استفاده کنیم و در صورتی که روش کنونی در زندگی جواب نمی‌دهد، روشمان را تغییر دهیم.

ازدواج محدودکننده‌ترین شرایطی‌ است که یک انسان می‌تواند برای خود تصور کند. هنگامی که عشقم را کاملاً به او نثار می‌کنم، دیگر علاقه‌ای به نگاه کردن به فرد دیگری ندارم، اما همچنان آزادم، زیرا به انتخاب خودم، منحصراً با او خواهم ماند.

اما آن‌چه به تداوم رابطه جنسی رضایت‌بخش منجر می‌شود، دوستی و صمیمیت میان زوجین است.با همسرتان همان‌طور رفتار کنید که با بهترین دوستتان رفتار می‌کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معرفی کتاب استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان