Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به نظر می رسد پاری سن ژرمن به زودی واینالدوم را از بارسلونا می رباید.
به گزارش ریا، چند هفته پیش بود که اسکای ایتالیا و خبرنگاران معتبر کاتالان خبر دادند کار انتقال آزاد جورجینیو واینالدوم، هافبک 30 ساله لیورپول به بارسلونا تمام شده است. مدیربرنامه واینالدوم با مدیران بارسلونا دیدار کرده بود و توافق بر سر دستمزد و مدت قرارداد حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نهایی شدن انتقال فقط انجام تست های پزشکی باقی مانده بود اما ورود پاری سن ژرمن به ماجرا، برنامه های بارسلونا را به هم زد.
به نقل از فابریتزیو رومانو، در حالی که بارسلونا به دنبال تعیین وقت برای حضور واینالدوم در تست پزشکی بود، پاری سن ژرمن با پیشنهادی نجومی برای ربودن کاپیتان تیم ملی هلند از بارسلونا وارد عمل شد و آن ها دستمزدی دو برابر دستمزد پیشنهادی بارسلونا به واینالدوم ارائه کردند. پوچتینو نیز با او تماس گرفته و به این هافبک سابق لیورپول اطمینان داده که نقش مهمی در تیمش خواهد داشت. در صورتی که بارسلونا پیشنهادش برای جذب واینالدوم را افزایش ندهد، توافق آن ها به هم می خورد و او راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. انتظار می رود طی ساعات آینده، واینالدوم تصمیم نهایی خود را بگیرد. در چرخشی 180 درجه ای و در حالی که کار انتقال واینالدوم به بارسلونا تمام شده بود، حالا او در آستانه انتقال به پی اس جی قرار گرفته است. 
ممکن است به جای بارسلونا، در نهایت پاری سن ژرمن مقصد بعدی جینی واینالدوم در فصل تابستان لقب بگیرد. قرارداد جینی واینالدوم با باشگاه لیورپول تمام شده و این هافبک هلندی بعد از پنج سال حضور در ترکیب مرسی سایدی ها، در تابستان امسال لیگ برتر را ترک خواهد کرد. باشگاه بارسلونا مدت هاست برای خرید جینی واینالدوم وارد عمل شده و بعد از نهایی کردن خرید سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، می خواهد این ستاره هلندی را به عنوان سومین خرید رایگان تابستانی جذب بکند.
البته علیرغم شایعات فراوان، توافق نهایی هنوز حاصل نشده و به همین دلیل پاری سن ژرمن قصد دارد در لحظات پایانی نظر واینالدوم را عوض کرده و او را مجاب به انتقال به پاریس بکند. این باشگاه فرانسوی دستمزد بالاتر به جینی واینالدوم پیشنهاد داده و ممکن است این هافبک 30 ساله و هلندی نظر خود را تغییر داده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت بدهد.
البته احتمالا پروسه انتقال به باشگاه جدید برای جینی واینالدوم بعد از رقابت های یورو 2020 رخ خواهد داد. در حال حاضر فرانک دی بوئر علاقه ای به صدور مجوز برای این بازیکن برای خروج از اردو و توافق نهایی با تیم جدید را نداشته و به همین دلیل جینی واینالدوم احتمالا حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی باشگاه جدید خود را معرفی می کند. پیش از این اخباری در مورد توافق این بازیکن با باشگاه بارسلونا برای قراردادی سه ساله منتشر شده بود، اما پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن ممکن است شرایط را تغییر داده و باعث انتقال جینی واینالدوم به پاریس برای فصل بعد بشود.
پاریسی ها با ارائه دستمزدی بیشتر می خواهند هافبک تیم ملی هلند را وسوسه کنند. پس از اتمام قرارداد جورجینیو واینالدوم با لیورپول، این هافبک هلندی به عنوان بازیکن آزاد در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد. پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شده و به دنبال هایجک کردن واینالدوم است. طبق ادعای ESPN و اسپورت و با تایید فابریتزیو رومانو؛ پاری سن ژرمن در تلاش است با جذب واینالدوم، این بازیکن را از بارسلونا هایجک کند. 
پاریسی ها قراردادی 3 ساله با دستمزدی بسیار زیاد را به واینالدوم ارائه کرده اند. بارسلونا همچنان به نهایی کردن این انتقال خوشبین است. توافق شفاهی با بازیکن حاصل شده و همه منتظر تعیین تاریخ تست پزشکی هستند. واینالدوم طی 24 تا 48 ساعت آینده، تصمیم نهایی خود را اعلام می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پی اس جی واینالدوم بارسلونا جینی واینالدوم پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟