Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:27:10 GMT

حمایت مورینیو از هری کین؛ انتظارات از او بالاست

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۰۵۸۹

حمایت مورینیو از هری کین؛ انتظارات از او بالاست

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام، حمایت ویژه ای از هری کین انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل ماه آوریل و چند روز قبل از فینال رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس بود که ژوزه مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شد؛ اتفاقی که به اذعان بسیاری هری کین را گام دیگر به جدایی از تاتنهام نزدیک‌تر کرد چرا که رابطه بسیار خوبی بین او و سرمربی پرتغالی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژوزه مورینیو اکنون طی مصاحبه ای که با سان انجام داده در برابر فشارها از هری کین حمایت کرده و می گوید: "هری کین کسی است که فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. کشور انتظارات زیادی از هری دارد. همچنین او هم انتظارات زیادی از خودش دارد. او کاپیتان است و می خواهد چیزی بدست آورد. حریف نتوانست این کار را با باشگاه انجام دهد و حالا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با سه شیرها به این مهم دست پیدا کند."

 

ژوزه مورینیو در رابطه با شانس تیم ملی انگلیس برای موفقیت در یورو نیز گفت: "این یک نسل پر از بازیکنان بسیار خوب و حتی ستاره‌های جوان است. تیم شگفت‌انگیز است و فکر می‌کنم که انگلیس می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. همچنین برگزاری مرحله گروهی، نیمه نهایی و فینال در خانه می تواند به آنها کمک کند. من فکر می‌کنم که آنها باید تمام تلاش خود را انجام دهند."

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم هری کین ژوزه مورینیو هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر ‎کاهش انتظارات تورمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)