Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخاباتی دکتر حاج محسن رضایی با حضور فعالین سیاسی_اجتماعی، جوانان، بانوان و اقشار مختلف مردمی کار خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و مکانی رو باز افتتاح ‌و شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این افتتاحیه حاج مظفر قهرمانی فرهنگی و فعال سیاسی و از روسای سابق ستاد دکتر حاج محسن رضایی سخنران اول مراسم بود و در سخنان خود به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: از همگان طی روزهای باقیمانده برای معرفی هر چه بهتر توانایی های دکتر رضایی تقاضای حضور و مشارکت فعال در انتخابات را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم آقای نیک پور از هم سنگران حاج محسن رضایی، به ضرورت حمایت از شخصیت بارز و‌ بی بدیل حاج محسن رضایی پرداخته و از محسنات و شایستگی ایشان تاکید داشتند.

حاج سجادی رئیس شورای راهبردی ستاد دهدشت نیز به عزم خود، هم سنگران حاج محسن رضایی که در نشست افتتاحیه حضور داشتند و همچنین مردم، برای رسیدن دکتر رضایی به کرسی ریاست جمهوری و تخصص ایشان به ایراد سخن پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم بیژن کاظمی کیان رئیس ستاد جوانان به اهمیت زمان باقیمانده اشاره کرد و گفت: ستاد خیلی دیر در مرکزیت کهگیلویه برقرار و افتتاخ شد کما اینکه برخی تیم های خودجوش فعال بودند و پیشتر در فضای رسانه ای عزیزانی همراه دکتر حاج محسن رضایی حضور فعال داشتند.

وی خاطرنشان کرد:  کار از سخنرانی و ورود به فضای تئوریک گذشته است و طی روزهای آتی باید تلاش ها صد چندان‌ شود تا با حمایت و حقوقی که مردم نسبت به صندوق رای دارند، ترغیب شود.

کاظمی کیان اذعان داشت: دو مورد حایز اهمیت است، اول حضور حداکثری و بعد انتخاب اصلح ترین، که با توجه به خصوصیاتی که از دکتر رضایی سراغ داریم نسبت به سایر کاندیدا اصلح تر برای مردم و کشور هستند.

وی با اشاره به ویژگی های دکتر رضایی افزود: در عین حال دکتر رضایی صلاحیت و تمام ویژگی های یک رییس جمهور را از جمله اقتصاد دان، مدیر و مدبر و مجرب بودن، سرباز امام و انقلاب و همانند اسمش صالح است.

لازم به ذکر است؛ طی احکامی جداگانه که به امضای محمدرحیم دهرابپور رئیس ستاد و قربانعلی حسن زاده جانشین ستاد محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است؛

حاج مظفر قهرمانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی

حاج حسین سجادی بعنوان رئیس شورای راهبردی

سیدمحمدعلی پورمند به عنوان دبیر ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی

دکتر خیرالله انصاری به عنوان جانشین ستاد شهرستان کهگیلویه

خانم پریسا کاظمی کیان عنوان مسئول کمیته رسانه شهرستان کهگیلویه بزرگ معرفی و بر جدیت این ستاد در جلب حمایت مردم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه برای آقای رضایی تاکید شد.

طی احکام صادره دیگری بیژن کاظمی کیان به عنوان مسئول کمیته جوانان، سیروس جوادپور در جایگاه فن آوری اطلاعات، حمید پرندوار رسانه و مطبوعات، سرکار خانم افرنجه ستاد بانوان تعیین و احکام آنها صادر شد.در همین خصوص و در قالب ۳۰ کارگروه مختلف ستاد ایران اسلامی راه اندازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد محسن رضایی ستاد انتخاباتی حاج محسن رضایی کاظمی کیان دکتر رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا