Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی پلیس شهرستان «قیصار» استان فاریاب به دست طالبان سقوط کرد و پانزده پلیس از جمله فرمانده پلیس این شهرستان کشته شدند.

 فرماندهی پلیس شهرستان «قیصار» استان فاریاب به دست طالبان سقوط کرد و پانزده پلیس از جمله فرمانده پلیس این شهرستان کشته شدند.

اعضای شورای استانی فاریاب اعلام کردند: افراد طالبان با یک دستگاه «هاموی» بمبگذاری شده به ساختمان فرماندهی پلیس شهرستان «قیصار» استان فاریاب حمله کردند که براثر انفجار و درگیری، «سیف الرحمان دهزاد» فرمانده پلیس این شهرستان به همراه چهارده پلیس دیگر جان خود را از دست دادند و سی و هفت نظامی دیگر به اسارت طالبان درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان فرماندهی پلیس شهرستان قیصار هم اکنون در تصرف طالبان قرار دارد و سی نظامی دیگر هم اکنون در محاصره هستند.

مسوولان محلی هشدار دادند در صورتی که نیرو‌های کمکی به این شهرستان اعزام نشوند، قیصار به صورت کامل سقوط خواهد کرد.

همچنین نماینده مردم بادغیس در مجلس نمایندگان افغانستان امروز اعلام کرد: «بسم الله خان» فرمانده نیرو‌های ارتش محلی در بادغیس به همراه چهار نظامی دیگر در حمله طالبان در شهرستان «آب کمری» استان بادغیس کشته شدند.
دو روز قبل نیز شهرستان «دوآب» نورستان به دست طالبان سقوط کرد و افراد طالبان اموال دولتی در شهرستان «شینکی» استان زابل را نیز با خود بردند.

حملات طالبان در هفته‌های اخیر به شدت افزایش یافته است به گونه‌ای که تعداد شهرستان‌های سقوط کرده به دست افراد این گروه در حال افزایش است.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرماندهی پلیس شهرستان دست طالبان سقوط استان فاریاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد