Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر زنده یاد «مسعود بهبهانی نیا» فیلمنامه نویس مطرح کشورمان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

قدس آنلاین: مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد مرحوم «مسعود بهبهانی نیا» صبح امروز -یکشنبه ۱۶ خردادماه- هم زمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور اندکی از هنرمندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، پس از ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام، پیکر مرحوم «مسعود بهبهانی نیا» تدفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، زنده یاد بهبهانی ۱۳ خردادماه جان به جان آفرین تسلیم کرده است. 

این فیلمنامه نویس متعهد هنگامی که خواب بود  بر اثر ایست قلبی درگذشت.

مرحوم مسعود بهبهانی ۶۵ سال سن داشت و نویسندگی آثاری چون «نرگس»، «نفس سنگ»، «خاک سرخ»، «خانه پدری»، «ترانه مادری»، «کیمیا»، «فاصله ها»، «صبح نزدیک است» و … را در کارنامه کاری خود داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسعود بهبهانی نیا درگذشت هنرمند مسعود بهبهانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت