Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:47:49 GMT

تحقق مشارکت حداکثری با وحدت و همدلی همه آحاد کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۱۰۲۸

تحقق مشارکت حداکثری با وحدت و همدلی همه آحاد کشور

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) و با گرامیداشت آغاز زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله ) و با اشاره به بیانات بسیار ارزشمند و راهگشای رهبری عظیم الشان انقلاب در سخنرانی تلویزیونی سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ، اظهار کرد: فعالیت مجاهدانه نخبگان حوزه و دانشگاه در این دوره از انتخابات ، در جهت تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است و همه آحاد ملت بزرگ ایران باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تغییر وضع موجود و در جهت رفع مشکلات و موانع احساس مسوولیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت همه ملت بزرگ ایران در راستای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ، افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی همواره یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره در تمامی صحنه‌های تقابل با این نظام مقدس از ملت بزرگ ایران سیلی سخت و محکمی خورده اند و قطعا در این دوره از انتخابات هم این‌گونه رقم خواهد خورد .
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اراده ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی برای توسعه و پیشرفت در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز بزرگترین مانع برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی ناامیدی و سوء مدیریت‌ها است و قطعا با به روی کار آمدن یک دولت بانشاط ، انقلابی و جهادی همه مشکلات و موانع رفع خواهد شد و در زمینه اقتصاد هم در کشور شاهد تغییر و تحول خواهیم بود.
این مسوول با تاکید بر شعار ما می‌توانیم ، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب ، ناکامی‌های امروز کشور نتیجه عدم باور به ما می‌توانیم است و در این سال‌های بعد از انقلاب اسلامی هرجا با نگاه انقلابی و جهادی و با باور به ما می‌توانیم پیش رفتیم موفقیت های چشمگیری حاصل شد که در بخش‌های مختلف دفاعی ، نظامی ، هسته‌ای ، هوافضا و تکنولوژِی‌های نوین و پزشکی این پیشرفت‌ها را می‌توان به وضوح دید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در این دوره از انتخابات ، بیان کرد: دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخی عناصر فریب خورده و نفوذی در داخل بدنبال تضعیف انتخابات و این مهم در کشور هستند که در این دوره از انتخابات هم مثل همیشه شکست خواهند خورد و ملت برای تغییر و تحول در حوزه‌های مختلف کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد ، معیشت و رفاه پای صندوق‌های رای خواهند رفت و مشارکت حداکثری قطعا با بصیرت و مشارکت همه آحاد ملت ایران اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انتخابات ۱۴۰۰ دوره از انتخابات مشارکت حداکثری نظام مقدس ملت بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات