Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:25:07 GMT

وضعیت بیمارستان محب کوثر بعد از حادثه آتش سوزی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۱۱۶۶

وضعیت بیمارستان محب کوثر بعد از حادثه آتش سوزی

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوری، با اشاره به گزارش تیم عملیات بحران این مرکز در شب ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، گفت: حادثه آتش سوزی به علت اتصال برق سیستم خنک کننده در بخش تصویربرداری رخ داد و در همان ساعات اولیه تیم آتش نشانی، اورژانس تهران و سازمان مدیریت بحران شهرداری در صحنه حضور یافتند و اقدامات لازم توسط نیروهای امدادی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمتر از ۶ ساعت بیمارستان به حالت اولیه بازگشت و تمامی بیماران، کارکنان و امدادگران در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و عمل‌های جراحی در حال انجام است و تمامی بخش‌ها فعال هستند.

نوری تاکید کرد: با مدیریت صحیح حادثه خوشبختانه یکی دیگر از فرزندان محب کوثر در صحت و سلامت کامل در این روز به دنیا آمد.

وی با اشاره به حضور اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل بیمارستان، به همراه معاون پرستاری و معاون اجرایی بیمارستان در بخش‌های مختلف و دلجویی از تمامی بیماران، گفت: جا دارد از همراهی نیروهای آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ و تیم مدیریت بحران شهرداری و مدیران ارشد و پرسنل بیمارستان حضرت فاطمه (س) و تیم فعال درمان و تیم مدیریت بحران بیمارستان بابت همراهی در مدیریت این حادثه، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5228489

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان آتش سوزی دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دیابت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شیوع کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بارداری سازمان غذا و دارو کیانوش جهانپور دارو افسردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم