Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان کولیوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: امروز همه دشمنانی که حاج «قاسم سلیمانی» را به شهادت رساندند هم قسم شده‌اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند اما مردم به احترام خون شهدا و عزت و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد، خاطرنشان کرد: مردم با همه سلایق سیاسی روز ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی چهره زیباتری از ایران را به رخ همه دشمنان می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

کولیوند توجه به شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح را ضروری دانست و یادآورشد: ملت ایران از جمله ایران کوچک همچنان پیرو آرمان های حضرت امام (ره) و ادامه دهنده راه ایشان و شهدای انقلاب اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال بی رونقی در انتخابات و تضعیف حضور مردم در پای صندوق های رأی است که برای رسیدن به این هدفشان از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه های غربی و مخالفان انتخابات داخلی اقدامات گسترده ای انجام می دهند.

وی اضافه کرد: مردم خواهان تغییر در دولت و بهبود معیشت و زندگی‌شان هستند و این را از دولت تراز اسلامی انتظار دارند لذا با حضور و انتخابی آگاهانه می توان اولین گام را برای این تغییر بوجودآورد.

مسوول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان کرج ادامه داد: کسانی که به هر دلیلی از شرکت در انتخابات ناامیدند لازم است برای حضورشان در پای صندوق های رأی نگاهی دقیق به عملکرد مردمی و جهادی نامزدها بیندازند تا تنها راه برون رفت از مشکلات را منوط به انتخاب فرد اصلح انقلابی بدانند.

وی عنوان کرد: کسانی‌ که به خاطر عملکرد برخی مسوولان نمی خواهد در انتخابات شرکت کنند، باید احساس کنند رأیشان در سرنوشت کشور اثرگذار است تا در روز انتخابات درپای صندوق های رأی حاضر شوند.

کولیوند گفت: حکومت ما مبتنی بر رای مردم است لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ موجب خنثی کردن توطئه ها، تهدیدها دشمنان و اقتدار ایران در عرصه بین المللی می شود.

 وی تاکید کرد: کشور برای پیشرفت نیاز به انسجام و یکپارچگی دارد که تحقق آن نیاز به تشکیل دولتی قوی و مردمی با حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور صندوق های رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد