Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۷۸۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۱۹ هزار و ۷۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۵۷۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۲۷ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۶۶ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

طبق اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون ۵۵۲ هزار و ۴۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۷۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۰ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1522530

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح پنجشنبه در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی به ترتیب از کوهپایه در شرق اصفهان با ۱۲ میلیمتر، نجف‌آباد ۹ میلیمتر، فریدون‌شهر و دهق ۶ میلیمتر، کبوتر آباد ۵.۳ میلیمتر، شهر اصفهان ۴.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۴.۱ میلیمتر، مبارکه ۳.۳ میلیمتر، اردستان و اسلام آباد موگویی ۳.۱ میلیمتر، داران و دهاقان ۲.۸ میلیمتر، خوانسار و گلپایگان ۲.۲ میلیمتر و میمه ۲ میلیمتر بوده است.

وی به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا فردا (جمعه) در سطح استان اشاره کرد و افزود: آسمان بیشتر مناطق استان امروز به صورت ابری و مه‌آلود، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فردا بارش‌های رگباری در مناطق غرب، شمال با شدت کمتر و در سایر مناطق به صورت رگبارهای پراکنده ادامه خواهد داشت ضمن اینکه وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای طی روز جمعه و به‌ویژه شنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6095169

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟