Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،جلسه بررسی عملکرد برنامه سلامت مادران در در ارتباط با کاهش مرگ و میر مادران باردار و ارتقاء سلامت آنان با حضور معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسط مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس این معاونت بصورت وبینار برگزار شد.
دکتر فخار معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست  با اشاره به اهمیت شاخص مرگ ومیر مادران باردار، شاخص مذکور را بعنوان یکی ازمهم ترین شاخص های توسعه پایدار کشور نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات با کیفیت در دوران پیش از بارداری، حین بارداری و پس از زایمان می تواند موجب رسیدن به هدف مورد انتظار کشوری و ارتقاء سلامت مادران گردد.
آرزو مبارک آبادی با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای سلامت مادران ضمن اقدامات انجام شده بر لزوم تقویت روند ارجاع و پیگیری مادران باردار و زایمان کرده پرخطر مخصوصا در زمان شیوع بیماری کووید 19تاکید کرد.
وی اهداف برنامه سلامت مادران، روند 5 ساله مرگ و میر مادران باردار در استان، شاخص های مقایسه ای و چالشهای موجود، اهم اقدامات انجام یافته، فعالیتها و اهداف مورد انتظار برنامه سلامت مادران در سال جاری و راهکارهای قابل اجرا بیان کرد.
در ادامه مسئولین سلامت خانواده شهرستانهای تابعه، مشکلات موجود در برنامه سلامت مادران را ارائه کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سلامت خانواده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی برنامه سلامت مادران مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت