Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، چین نباید در تعیین و توسعه قوانین مربوط به تکنولوژی و تجارت جهانی شرکت داده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مقاله‌ای که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، نوشت: در جریان سفر به بروکسل، با رئیس کمیسیون اروپا و رئیس شورای اروپا دیدار و درباره اینکه چطور آمریکا و اروپا می‌توانند با یکدیگر همکاری نزدیکی در زمینه چالش‌های جهانی داشته باشند، مذاکره خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاش می‌کنیم تا اطمینان پیدا کنیم که دموکراسی‌های بازار و نه چین یا هیچ کس دیگری، قوانین قرن بیست و یکم پیرامون تکنولوژی و تجارت را خواهند نوشت. ما هدف یک اروپای کامل، آزاد و در صلح را دنبال خواهیم کرد.

بایدن تاکید کرد: این به دموکراسی‌های پیشرو جهان بستگی دارد تا جایگزینی با استاندارد بالا را به جای چین به منظور ارتقاء زیرساخت‌های طبیعی، بهداشتی و دیجیتال پیشنهاد دهند.    

جو بایدن روز پنجشنبه با امضای فرمانی اجرایی سرمایه گذاری آمریکایی‌ها در تعدادی از شرکت‌های چینی دارای ارتباطات ادعایی با بخش‌های نظامی و جاسوسی این کشور را ممنوع کرد. این دستور اجرایی دولت بایدن لیست منتشر شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را گسترش می‌دهد و به جای 44 شرکت 59 شرکت چینی را هدف می‌گیرد. این دستور اجرایی از دوم اوت به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو