Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@01:20:47 GMT

5 کشته و 13 مصدوم در تصادف جاده های فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۲۵۳

5 کشته و 13 مصدوم در تصادف جاده های فارس

رئیس مرکز اورژانس استان فارس اعلام کرد که بر اثر وقوع حوادث ترافیکی در جاده‌های فارس، ۵ نفر جان باخته و ۱۳ نفر مصدوم شدند.

دکتر محمدجواد مرادیان یکشنبه ۱۶ خرداد به خبرنگاران با بیان اینکه طی ۱۲ ساعت در جاده‌های فارس شاهد تصادفات متعددی بودیم، گفت: در یکی از این حوادث ۳ دستگاه خودرو (ساینا-پرایدبار-پیکان بار) در محور قیر-امام شهر (دوراهی سرچشمه) حد فاصل کارزین به امام شهر ۶ مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مصدومان این حادثه رانندگی پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیر منتقل شدند.

مرادیان با بیان اینکه در محور مرودشت-اتوبان سرپیچ هشتیجان تصادف ۴ دستگاه خودروسواری (پراید-پژو، پژو-پراید) ۲ نفر در دم جان باختند و ۷ نفر زخمی شدند، ادامه داد: ۳ نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر به مرودشت اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس عنوان کرد: همچنین در شیراز (بلوار طلاییه-ابتدای شهرک سبحان) بر اثر تصادف شدید پژو پارس با تیر چراغ برق قبل از رسیدن نیروهای اندادی اورژانس ۳ جوان به کام کشیده شدند.

مرادیان همچنین گفت: بالگردهای اورژانس ۱۱۵ در اجرای ماموریت‌های خود، دو بیمار که نیاز فوری به ارائه خدمات درمانی داشتند را به مراکز درمانی شیراز منتقل کردند.ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.   به گزارش ایلنا؛ عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.   وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.   سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.   عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم