Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:22:32 GMT

انتقال هوایی ۳ بیمار ایذه‌ای با یک فروند بالگرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۳۱۸

انتقال هوایی ۳ بیمار ایذه‌ای با یک فروند بالگرد

ساسان کیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: صبح امروز یکشنبه و در پی اعلام اورژانس ایذه مبنی بر نیاز فوری به بالگرد، یک بالگرد به منطقه صعب العبور کوی اعزام شد و یک خانم ۴۵ ساله به دنبال شکستگی چند ناحیه بدن به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد.

وی افزود: همچنین در برگشت بالگرد به سمت ایذه و با اعلام نیاز اورژانس دو بیمار (یک نوزاد به دنبال مشکل تنفسی و یک مرد ۵۲ ساله به دنبال تصادف) با یک فروند بالگرد از ایذه به بیمارستان‌های سینا و گلستان اهواز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان ایذه به دلیل نیازهای فراوان به بالگرد برای انتقال بیماران همچنان از وجود پد فرود بی‌بهره است و امید می‌رود که به خاطر این سورت‌های هوایی هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای ساخت پد فراهم شود.

کد خبر 5228575

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه اورژانس هوایی فوریت های پزشکی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره کرمانشاه بوشهر قیام 15 خرداد آمار کرونا اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات سالروز رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن