Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:42:58 GMT

گروه‌های مقاومت لحظه‌ای از سلاح خود غافل نشوند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۵۴۵

گروه‌های مقاومت لحظه‌ای از سلاح خود غافل نشوند

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی تصریح کرد: خواسته من از گروه های مقاومت این است که لحظه ای از سلاح خود غافل نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را به مناسبت اولین سالروز درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق این جنبش، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس این گزارش، وی گفت: از تمامی گروه‌های مقاومت از جمله گروهان‌های قدس می‌خواهم لحظه‌ای از سلاح خود غافل نشوند. نبرد شمشیر قدس درهای زیادی را به روی ملت فلسطین باز کرد.   دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه سخنان خود یادآور شد: نباید دستاوردهای مقاومت در جنگ اخیر غزه را از دست بدهیم. نبرد سیاسی پیش‌روی ما کمتر از نبرد نظامی با دشمن نخواهد بود.   وی افزود: تمامی گروه‌های مقاومت باید اوضاع خود را سر و سامان داده و بر سر یک رویکرد واحد به توافق برسند تا پیروزی ملت فلسطین بی‌ارزش نشود. دشمن برای نابودی دستاوردهای ملت فلسطین در نبرد قدس تلاش می کند. ما باید هوشیار باشیم و اجازه تحقق این هدف را ندهیم. انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • ویژگی‌های مثبت توافق آتش‌بس برای مقاومت و ملت فلسطین
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»