Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا جلال ملکی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۱۴:۵۴ امروز حادثه تصادف میان یک‌دستگاه سواری سمند و مینی‌بوس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را از دو مسیر متفاوت به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج تهران نرسیده به بزرگراه  شهید همدانی اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که مینی بوس در حال حرکت در مسیربوده که ناگهان با قسمت عقب یکدستگاه سواری سمند برخورد کرده و شدت آن به حدی بوده که هر دو خودرو به بیرون از جاده منحرف و ناگهان شعله ور شده‌اند.

وی با بیان اینکه مینی بوس دارای یک راننده و سواری سمند نیز دارای یک راننده و دو سرنشین بود، گفت: این افراد تا قبل از حضور آتش‌نشانان بلافاصله با کمک مردم از داخل کابین خارج شدند که در این میان یک آقا ۵۲ ساله و خانم ۲۶ ساله دچار سوختگی از چند نقطه بدن شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل اورژانس بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل، به ماموریت خود خاتمه دادند.

کد خبر 605759 برچسب‌ها تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تصادف آتش نشانان مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران