Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در مقاله‌ای که توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، نوشت: در جریان سفر به بروکسل، با رییس کمیسیون اروپا و رییس شورای اروپا دیدار و درباره اینکه چطور آمریکا و اروپا می‌توانند با یکدیگر همکاری نزدیکی در زمینه چالش‌های جهانی داشته باشند، مذاکره خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ما تلاش می‌کنیم تا اطمینان پیدا کنیم که دموکراسی‌های بازار و نه چین یا هیچ کس دیگری، قوانین قرن بیست و یکم پیرامون تکنولوژی و تجارت را خواهند نوشت. ما هدف یک اروپای کامل، آزاد و در صلح را دنبال خواهیم کرد.

بایدن تاکید کرد: این به دموکراسی‌های پیشرو جهان بستگی دارد تا جایگزینی با استاندارد بالا را به جای چین به منظور ارتقاء زیرساخت‌های طبیعی، بهداشتی و دیجیتال پیشنهاد دهند.    

جو بایدن روز پنجشنبه با امضای فرمانی اجرایی سرمایه گذاری آمریکایی‌ها در تعدادی از شرکت‌های چینی دارای ارتباطات ادعایی با بخش‌های نظامی و جاسوسی این کشور را ممنوع کرد. این دستور اجرایی دولت بایدن لیست منتشر شده توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا را گسترش می‌دهد و به جای 44 شرکت 59 شرکت چینی را هدف می‌گیرد. این دستور اجرایی از دوم اوت به اجرا در می‌آید.

پربیننده ترین نشریه آمریکایی: ۲۰صفحه متن در مذاکرات وین تهیه شده است ترامپ: زودتر از آنچه که فکر کنید، کاخ سفید را پس می‌ گیریم شورای حکام آژانس اتمی علیه ایران قطعنامه صادر نمی‌ کند انتساب تغییر زمان مناظره‌ ها به وزیر کشور خلاف واقع است جنگ اقتصادی ترامپ منجر به ضرر ٢٠٠میلیارد دلاری به درآمد ایران شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پکن آمریکا انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها