Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:45:16 GMT

درخواست عراقی‌ها از خانم گل؛ بیا ملیت ما را بگیر!

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۹۵۲

پس از قهرمانی در لیگ ایران، لژیونر هندبال زنان ایران توانست روزهای موفقی را در هندبال عراق پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" ئافرتان هولیر نام تیمی بود که شقایق باپیری هندبالیست ارزنده زنان ایران پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان و تجربه قهرمانی دوباره در لیگ برتر این‌بار با پیراهن تیم اشتادسازه مشهد، به آن پیوست تا در تورنمنتی به میزبانی اربیل عراق به عنوان لژیونر هندبال زنان ایران به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر چند تیم ئافرتان هولیر نتوانست عنوان قهرمانی را در این تورنمنت به دست آورد اما ستاره ایرانی این تیم نمایش موفقی را در ترکیب تیمش داشت و توانست شقایق باپیری عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کند و توجهات را نسبت به درخشش خود در ترکیب ئافرتان هولیر جلب کند.

 

 

تا آن‌جا که عراقی‌ها پیگیر صدور پاسپورت برای ستاره ایرانی هندبال زنان بودند و به او پیشنهاد دادند تا با تغییر ملیت برای تیم ملی عراق در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و آن را رد کرد تا همچنان در قامت ملی‌پوش هندبال زنان ایران به میدان برود و خود را مهیای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کند.

 

بازیکن اهل کردستان هندبال زنان ایران در سالیان گذشته یکی از ترین‌های لیگ برتر هندبال بوده و هم‌چنین یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب تیم ملی هندبال به شمار می‌رود؛ آمادگی بالای باپیری در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا که قهرمانی در آن می‌تواند تیم هندبال زنان ایران را به جام جهانی بفرستد، بدون‌شک خبر خوبی برای کادرفنی تیم ملی می‌تواند باشد، چرا که درخشش باپیری قطعا نقش بسزایی در ترکیب تیم ملی خواهد داشت.

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال هندبال زنان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم.

این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…

تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.

قهرمانی المپیک ان‌شاءالله

تا باد چنین بادا»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه