Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ اکبر فتوحی روزیکشنبه در جمع تعدادی از مردم مهریز در مسجد امام‌حسن(ع) این شهرستان افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایش خود معیارهای نامزد اصلح را بیان کردند که عمل به توصیه‌های معظم‌له حلال مشکلات است.

وی با بیان اینکه در بررسی صحبت‌ها و عملکرد گذشته نامزدهای ریاست‌جمهوری باید خیلی دقیق و جدی عمل کرد، ادامه داد: فردی باید در صدر قوه مجریه قرار گیرد که از میان هفت فرد موجود، اصلح و توانایی مسوولیت قوه مجریه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادگار رزمنده سابق هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: شرکت در اصل انتخابات به خاطر اهمیت موضوع و دشمنی‌های استکبارجهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل‌انگاری نسبت به آن پذیرفته نیست.

فتوحی بیان کرد: امنیت کشور و عمران و سعادت مردم در گرو برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است و همه مردم باید بیش از گذشته نسبت به آن احساس تکلیف ملی و شرعی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان فقط دلسرد کردن مردم و جوانان با تحریم‌ها و گرانی‌ها و ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی است ولی باید آحاد جامعه در این صحنه مهم وارد شوند.              

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان برگزار می‌شود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراها، ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

همچنین  به گفته دبیر ستاد انتخابات استانداری یزد  هزار و ۹۱۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای، آرای مردم استان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  جمع‌آوری می‌کند که این تعداد  نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۰۰ شعبه افزایش دارد و یکی از دلایل افزایش تعداد شعبه های رای برای حفظ سلامتی مردم  با توجه به شیوع ویروس کروناست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی افزود: از این تعداد، ۹۶۶ شعبه ویژه جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری است و ۹۵۳ شعبه هم برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شد و از مجموع شعبه های رای  هزار و ۲۶۸ مورد ثابت و سیار شهری است و ۶۵۱ شعبه ثابت و سیار روستایی هم برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد همچنین اعلام کرد که حدود ۲۰ هزار نفر در کار برگزاری انتخابات پیش رو با ستاد یادشده همکاری دارند.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور ریاست جمهوری اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای