Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:37:07 GMT

آغاز اردوی تیم ملی پارابدمینتون از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۰۳۹

آغاز اردوی تیم ملی پارابدمینتون از هفته آینده

علی موذن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: این اولین اردوی ما خواهد بود که به میزبانی سمنان و از ۲۱ خردادماه آغاز می شود و حسن بزرگ زاد سرمربی تیم ملی پارابدمینتون هدایت این بازیکنان را بر عهده دارد و قرار است این اردوها تا زمان بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ادامه یابد تا ارزیابی درستی از ورزشکاران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این اردو ۴ روزه است و ۸ ورزشکار در بخش آقایان در آن حضور خواهند داشت. این اولین اردوی ما بوده و باید در طول زمان بازیکنان را ارزیابی کنیم و برای همین اردوها به صورت مستمر دنبال می شود اما با توجه به شرایط کرونایی ممکن است شاهد تغییر زمان برگزاری رقابت‌های پاراآسیایی جوانان باشیم و باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. فعلا آذرماه برای این رویداد اعلام شده اما باید دید در این مدت چه اتفاقاتی رقم می خورد.

مدیر تیم های ملی فدراسیون بدمنتون یادآور شد: بعد از خردادماه نیز برنامه تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را پیگیری خواهیم کرد تا برای رقابت‌های دهه مبارک فجر آماده باشند و در بهترین شرایط به مصاف رقبای خود بروند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران بدمینتون بازی های پاراآسیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران بدمینتون بازی های پاراآسیایی تیم ملی ایران بدمینتون بازی های پاراآسیایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس

احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال 90 ایرانی را با نام P90 منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME16 با حجم 1600 سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی 5 سرعته متصل است.

 فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R15، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان