Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:08:42 GMT

دربی کرمان؛ صدر و قعر با انگیزه‌های متفاوت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۰۸۳

دربی کرمان؛ صدر و قعر با انگیزه‌های متفاوت

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ یک، نمایندگان استان کرمان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس کرمان که هفته گذشته پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی سرانجام توانست مقابل استقلال ملاثانی در خانه به پیروزی برسد و خود را در کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر حفظ کند و در جایگاه دوم جدول با تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار تهران قرار گیرد؛ شاگردان مهاجری برای لیگ برتری شن در هفت هفته پیش‌روی باید کمترین نوسان ممکن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌ها در دیدار بعدی باید مقابل آرمان گهر در سیرجان به میدان بروند؛ دربی تیم‌های استان کرمان که با دو خواسته متفاوت به زمین می‌آیند؛ مسی‌ها برای صعود به لیگ برتر و آرمان گهر برای آسودگی خیال از بقا در لیگ یک. در این میان محمدرضا مهاجری سرمربی مسی‌ها خاطره خوشی از رویارویی با قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان دارد.

 

چرا که این دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران 6 سال قبل در تیم‌های متفاوتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند؛ در آن برهه مهاجری سکان هدایت سیاه جامگان مشهد را برعهده داشت و به دنبال صعود به لیگ برتر بود و قاسم شهبا با مربیگری در گل‌گهر سیرجان به دنبال بقای این تیم سیرجانی بود. بازی که 4 اردیبهشت 94 در سیرجان برگزار شد و شاگردان مهاجری توانستند گل‌گهر را از پیش‌روی بردارند و جهشی بلند به سوی لیگ برتر داشته باشند.

 

آن پیروزی در هفته ماقبل پایانی لیگ یک باعث شد تا مشهدی‌ها با هدایت مهاجری در هفته پایانی با نتیجه تساوی به لیگ برتر صعود کنند و هم‌چنین گل‌گهر سیرجان نیز در هفته پایانی لیگ یک توانست بقای خود در رقابت‌ها را تثبیت کند؛ حالا در موقعیتی مشابه، مهاجری در تکاپو برای رسیدن به لیگ برتر با مس کرمان است و شهبا به دنبال بقای آرمان گهر.

 

دیدار دو تیم آرمان گهر سیرجان و مس کرمان از ساعت 19:05 سه‌شنبه 18 خردادماه پیگیری خواهد شد و باید دید ماحصل دربی استان کرمان، چه نتیجه‌ای خواهد بود و چه تاثیری در جدول رقابت‌های لیگ یک خواهد داشت؛ آرمان گهر در این فصل از رقابت‌های لیگ یک توانسته در مقابل مدعیان نمایش قابل‌قبولی از خود به جای بگذارد و حالا باید دید در مقابل مس چگونه عمل خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر مسی‌ها به پایان رسیده است.

مس کرمان دسته یک آرمان گهر سیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک آرمان گهر سیرجان لیگ برتر گهر سیرجان آرمان گهر مس کرمان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی