Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اظهارنظر جدید درباره مناظره های انتخاباتی گفت: دوستان تلاش کردند نگذارند من برنامه هایم را بگویم بیشتر حاشیه ایجاد کردند که من مجبور شدم به مطالب آن عزیزان بپردازم.

به گزارش  واحد مرکزی، خبر عبدالناصر همتی پس از ضبط برنامه تبلیغاتی استانی خود در ساختمان سیما در جمع خبرنگاران با بیان این که توزیع رانت به هیچ وجه قابل کنترل نیست، افزود: باید بپذیریم قیمت گذاری باید در بازار باشد، زیرا نتیجه قیمت گذاری دستوری همین اتفاقات کمبود مواد اولیه و افزایش قیمت‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که صنایع فولادی و پتروشیمی ما هم باید بازار داخلی را تامین و هم باید بازارهای صادراتی را حفظ کنند، گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از صادرات غیرنفتی ما بر صادرات پتروشیمی و فولاد متمرکز است بنابراین برنامه دولت بنده این است که میان صادرات و مصرف داخل در این حوزه تنظیم گری شود.

همتی افزود: این که کارخانجات و واحدهای تولیدی نیاز خود محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی و فولاد را بخواهند از بازار آزاد تهیه کنند واقعا زشت است که اگر این محصولات از بورس و با قیمت واقعی تهیه شود بسیاری از مسایل قابل حل است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشکل ما این است که بخش‌هایی را از بورس خارج و جداگانه توزیع می‌کنیم که این امور باید سامان یابد. یکی از مشکلات اساسی در اواخر دولت فعلی هم همین موضوع بود که فکر می‌کنم که این‌ها قابل حل و رفع است.

همتی گفت: اقتصاد را باید به بازار واگذار و نظارت کرد که بازار درست عمل کند یعنی دولت به جای در بازار، اقداماتی کند که بازار درست عمل کند مهمترین سیاست و برنامه من کنترل این نوع محصولات و فعالیت هاست.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خود در مناظره دیروز راضی بودید؟ و چه نمره‌ای به عملکرد خود در مناظره می‌دهید؟ افزود: از نظر من مناظره‌ای که دیروز برگزار شد تقریبا مانند مسابقه هفته بود و فرصتی که بتوانیم برنامه‌هایمان را اعلام کنیم نداشتیم متاسفانه همان طور که قبلا هم گفته بودم بنده احساس کردم تقریبا یک در برابر پنج هستم و یک جریان خاصی متعهد شده بودند که بنده را تخریب کنند.

وی ادامه داد: با وجود این که گفته بودم من نماینده دولت فعلی نیستم و مستقل به صحنه آمده ام و با وجود این که مقام معظم رهبری فرمودند نامزدها‏، برنامه‌ها و به ویژه برنامه‌های اقتصادی خود را برای مردم تشریح کنند، اما دوستان تلاش کردند نگذارند من برنامه هایم را بگویم بیشتر حاشیه ایجاد کردند که من مجبور شدم به مطالب آن عزیزان بپردازم بنابراین نمره دادن برای این مناظره به نظر من خیلی مبنای درستی ندارد.

همتی گفت: انتظارم این است راجع به برنامه‌ها صحبت کنم. به جای تحریف و مسایلی که خودشان می‌دانند عمده این عزیزان معضلات را برای کشور ایجاد کردند بیایند با فرافکنی گردن بقیه بیاندازند برنامه‌های شان را توضیح و اجازه دهند ما هم فرصت بیشتری داشته باشیم که برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کنیم.

وی افزود: اگر مسیر مناظره به سمتی برود که برنامه محور باشد و برنامه‌های همدیگر نقد کنیم خیلی بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه امروز خود در ساختمان سیما، گفت: امروز در ادامه ضبط برنامه‌ها برای استان‌ها موفق شدم برای مردم خوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان شرقی و اردبیل برنامه‌های خود را تشریح کنند که امیدوارم مورد استقبال مردم این استان‌ها قرار گیرد.

همتی افزود: برای من این برنامه‌ها بسیار مفید بود، زیرا برخلاف برخی کاندیداها که از یک سال پیش به بهانه‌های کار اداری به استان‌ها می‌روند و ما و مردم متوجه بودیم که کار تبلیغی می‌کردند من حدود ۱۰ روز است که وارد صحنه شدم بنابراین برای من امکان پذیر نبود که به استان‌ها مراجعه کنم ضمن این که کرونا هم مشکل را مضاعف کرده بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای تک تک استان‌ها برنامه ضبط می‌کنم و با زبان همان استان درباره مسایل و مشکلات آن استان با مردم صحبت می‌کنم.

آقای همتی افزود: فکر می‌کنم چیزی که جای آن در پرسش‌های مناظره دیروز خالی بود کرونا و برنامه ریزی نامزدها برای مقابله با کرونا بود اکنون که چندین هزار نفر از هموطنان مان جان خود را به علت این بیماری از دست دادند و روزانه نیز خیلی از این ناحیه فوتی داریم و خیلی از خانواده‌ها نیز عزادارند کرونا مهمترین مسئله کشور است که باید به طور جدی به آن توجه شود ضمن این که واکسیناسیون عمومی نیز باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که کرونا، کسب و کارها و فعالیت‌های مرتبط با خدمات را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در عین حالی که از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که بستر را فراهم کرده که راحت با سفر به استان‌ها با مردم استان‌های مختلف ارتباط داشته باشیم درخواست ما این است که صدا و سیما موضوع کرونا را در دستور کار برنامه‌های انتخاباتی خود قرار دهد و برنامه‌های نامزدها را در این باره جویا شود./

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز